admin Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Det har gjorts lite små förändringar under dagen när det gäller begränsningar, de nya gränserna är: För vanliga medlemmar: 100 MB bifogade filer istället för 25 MB. 10 sekunder mellan varje sökning istället för 15 sekunder. För FuskaVIP: 250 MB bifogade filer istället för 100 MB. 2 sekunder mellan varje sökning istället för 5 sekunder. Tanken med att de bifogade filerna har ökats är för att man ska slippa ladda upp bilder på andra sidor och länka de. Detta är ju ofta jobbigt och tar bara onödig tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Bra, tack! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 (redigerat) Sökningarna är lite skönare nu då alltså, söker inte så ofta men när man väl gör det så söker jag fler än bara en gång, gött :). Sen så är det bra att bifogade filer har ökat till 100mb, för jag använder jämt forumbilder istället. Redigerat 30 December 2010 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Fan vad skönt asså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Tack admin! Det var snällt att du tänjde på gränserna! Reklamen där nere stör mig personligen inte ett skit :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Härligt! :) Offtopic: Detta är ju ett exempel på då jag skulle ha använt gillaknappen om den inte var bunden till facebook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Bra fixat :) Alltid bra med nya förndringar och förbättringar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.