Fiddle Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 här kan ni skriva eran KDR på TDM och den KDR som räknas in på alla gamemodes. Om det är någon som inte vet hur man gör så gör man så här för TDM KDR: playercard - leaderboards - team deathmatch för vanlig KDR: playercard - combat Record - weapons __________________________________________________ min vanliga KDR är 1.02 TDM KDR är 1.54 så, posta era KDRs på Black Ops här :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 2.91 totalt just nu, spelar aldrig tdm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Kan inte se vad jag har totalt för jag har just prestigat, men jag hade ~2.8 tror jag. Den har nog sänkt sig lite nu för jag har kört Demolition stenhårt och rushat bomben om och om igen. Min TDM KDR är 3.87. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 lirar aldrig TDM, men min overall KD är 1.32 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 0.87... kanske beror på att jag just presigat, eller? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 0.87... kanske beror på att jag just presigat, eller? :oVarför skulle det göra det? : o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DvN Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Spelar aldrig TDM, men mitt overall K/D är ungefär vid 1.69. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 1.50 tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 1.70 nånting... men tycker inte att KDR spelar nån roll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fiddle Skrivet 5 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 hur får man en KDR över 2? :angry: :huh: :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 hur får man en KDR över 2? :angry: :huh: :oKDR är kills delat med deaths, vilket betyder att du måste få ungefär dubbelt så mycket kills än deaths i varje match. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 1.83. Jag bryr mig antagligen mer om min K/D än att planta bomben, men ett demolition lag behöver en killer såväl som det behöver ninjaplanters. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg