Laserturk Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Jag tycker detta forum borde införa en gilla-knapp, eller ett rep-system som baserar sig på att folk kan bedöma andras inlägg och utifrån det så får de en viss rep. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 En gillaknapp skulle nog funka helt ok, men det är iallafall det bättre än rep system, tror det lätt kan missbrukas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Jag tycker detta forum borde införa en gilla-knapp, eller ett rep-system som baserar sig på att folk kan bedöma andras inlägg och utifrån det så får de en viss rep. Vad tycker ni?Bra idé. Det borde också finnas mer sätt att tjäna fuskamynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 30 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 En gillaknapp skulle nog funka helt ok, men det är iallafall det bättre än rep system, tror det lätt kan missbrukas. Jo, det förstår, men en gilla-knapp skulle nog funka ganska bra. Vet att Swedroid precis infört en och det funkar bra än så länge. Jag tycker detta forum borde införa en gilla-knapp, eller ett rep-system som baserar sig på att folk kan bedöma andras inlägg och utifrån det så får de en viss rep. Vad tycker ni?Bra idé. Det borde också finnas mer sätt att tjäna fuskamynt. Tjänar man inte 3FM per post? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Jag tycker detta forum borde införa en gilla-knapp, eller ett rep-system som baserar sig på att folk kan bedöma andras inlägg och utifrån det så får de en viss rep. Vad tycker ni? Bra idé. Det borde också finnas mer sätt att tjäna fuskamynt. Tjänar man inte 3FM per post? Det kan stämma, men det borde ändå finnas mer sätt att tjäna större mängder fm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 köp, skicka in nyheter, fusk, nya inlägg och trådar, tycker det funkar som det gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Detta har diskuterats förut, men det var tyvärr för många gnällrövar ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Jag tycker att det skulle vara bra med like/dislike knapp som på youtubekommentarerna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nash Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Vad vore meningen med detta? Varför ska allt plötsligt vara som facebook... räcker det inte med att idioterna förstörde youtube med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Vad vore meningen med detta? Varför ska allt plötsligt vara som facebook... räcker det inte med att idioterna förstörde youtube med det?Jag håller med, även fast jag inte håller med om att YT är förstört så är detta en onödig funktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 31 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 (redigerat) så är detta en onödig funktion.Kan du elaborera det där? Jag tycker inte idén är så himla dum, faktiskt. Redigerat 31 December 2010 av Laserturk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Gilla knapp är ingen dålig ide, lätt och bedöma vad en person fått fram i en diskussion. Visst kan det missbrukas, men gränser måste sättas. Inget slags rep points med mer, vi minns att folk här missbrukade något så simpelt som profilvisningar för rykte, så rep points skulle skapa en katastrof imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.