A16 Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Vad tycker ni om det förslaget? Hemmet för bomber, fyrverkerier och övrig kemi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Nu får det ta och räcka här :P. Nej, tycker det kan tas i allmänt. Gör ett gruppforum om det kanske :)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 (redigerat) Jag är ju faktiskt rätt intresserad av dessa saker, man även jag ser att det nog inte kommer bli aktivt direkt. Men gör ett gruppforum så är jag på! Redigerat 31 December 2010 av Jolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 31 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 (redigerat) Jag är ju faktiskt rätt intresserad av dessa saker, man även jag ser att det nog inte kommer bli aktivt direkt. Men gör ett gruppforum så är jag på!Har skapat en gratis grupp om det nu, men såg nästan direkt att Laserturk gjorde en liknande grupp för 5min sen :o EDIT: lägger till dig. Redigerat 31 December 2010 av wholf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Räcker inte Kemi och pyroteknik-sektionen på Flashback? Jag har en känsla av att intresset är större där. https://www.flashback.org/f108 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 31 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Räcker inte Kemi och pyroteknik-sektionen på Flashback? Jag har en känsla av att intresset är större där. https://www.flashback.org/f108Skulle inte sitta fel med en sådan tråd här också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 På Flashback kommer du få mycket mer respons från folk med bättre kunskaper och erfarenheter. På det här forumet lär det ju vara, vågar jag gissa max ett par stycken som kommer visa intresse? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Lägg gärna till mig i gruppen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 1 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Lägg gärna till mig i gruppen.gjort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Lägg gärna till mig i gruppen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 1 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 (redigerat) Lägg gärna till mig i gruppen.Gjort :)Någon mer? Redigerat 1 Januari 2011 av wholf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Nej, tycker det kan tas i allmänt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg