MrJesper Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Skulle ju kunna lägga upp min nyårsfilm, men nej. Jag har ätit spelat monopol och skjutit folk med raketer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Jag var i Norge och firade, vi åt Hummersoppa till förrätt, oxfilé med bearneisesås och Crême Brulle (Ursäkta stavningen) till efterrätt. Det va gott! Sen vid tolvslaget gick vi ut och kolla på raketer och sen kom jag i säng tjugo öve tolv :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Åt först oxfile med potatisgratäng för att sedan gå ut och kolla när farsan och hans kompis smällde av lite raketer, sedan gick vi in och åt glass och kollade på tv för att fördriva tiden. När klockan blev tolv så drack jag pommac och kollade på hockey. Ganska nice kväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Till middagen åt vi lax,efter maten blev det att vi tittade på tv och åt räkor.Mums.När klockan var runt tolv gick vi ut och smällde raketer.Efter en stund gick vi in och tittade på en västen film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Fest med polarna, öl, koskenkorva och fyrverkerier. Bastade och badade i snön också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Söp med kompisar, kollade på fyrverkier och tog en nyårs-cigarr, det enda som fattades var monokel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 (redigerat) Söp med kompisar, kollade på fyrverkier och tog en nyårs-cigarr, det enda som fattades var monokel.Tuffing. Ironi Redigerat 3 Januari 2011 av woody Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Söp med kompisar, kollade på fyrverkier och tog en nyårs-cigarr, det enda som fattades var monokel.Tuffing. Ironi Verkligen, då är 70% av befolkningen tuffa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Söp med kompisar, kollade på fyrverkier och tog en nyårs-cigarr, det enda som fattades var monokel. Tuffing. Ironi Verkligen, då är 70% av befolkningen tuffa :) Jag syftar på din ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Verkar som att många underåriga druckit alkohol på nyårsafton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Söp med kompisar, kollade på fyrverkier och tog en nyårs-cigarr, det enda som fattades var monokel. Tuffing. Ironi Verkligen, då är 70% av befolkningen tuffa :) Jag syftar på din ålder. Och du tror naturligtvis på att det är min ålder? Trodde folk förstod sig på sarkasm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Käkade Tacos och såg på Jönsson Ligan, var sedan ute och kollade på fyrverkerier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.