Jolt Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Just fan det snyggaste är nog ändå WESC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Folk som bara köper kläder med "rätt" märke är idioter.Själv köper man kläder som är billiga och som man tycker är bekväma och snygga. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Fishbone Nike Adidas Billabong Quicksilver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeatLoaf Skrivet 5 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Har ni hört talas om Lyle & Scott? Det är ett snyggt märke fast jag använder inte det för då skulle jag vara wnb min kompis... aa.Riktiga stekare har minst 3 plagg L&S. Riktigt dyrt märke! Lyle & scott är inte så dyrt ungefär 600 kr. http://spiritofstlouis.se/product.html/lyl...?category_id=45 1400 för en vanlig cardigan som inte ens är speciellt snygg, sen så finns det självklart för drygt 600kr fast då ska man köpa en tshirt. Den var inte så dum.Fast kläder ser egentligen snyggare ut när man har på sig dem.Inte när de e helt tillplattade, rena och strykta på internet.In my opinion... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Har ni hört talas om Lyle & Scott? Det är ett snyggt märke fast jag använder inte det för då skulle jag vara wnb min kompis... aa.Riktiga stekare har minst 3 plagg L&S. Riktigt dyrt märke! Lyle & scott är inte så dyrt ungefär 600 kr.http://spiritofstlouis.se/product.html/lyl...?category_id=45 1400 för en vanlig cardigan som inte ens är speciellt snygg, sen så finns det självklart för drygt 600kr fast då ska man köpa en tshirt. Den var inte så dum.Fast kläder ser egentligen snyggare ut när man har på sig dem.Inte när de e helt tillplattade, rena och strykta på internet.In my opinion... Nämn en sak som skiljer den 1400kr cardiganen ifrån en vanlig cardigan från H&M för 200kr, om man bortser från kvaliteten och L&S märket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeatLoaf Skrivet 5 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Har ni hört talas om Lyle & Scott? Det är ett snyggt märke fast jag använder inte det för då skulle jag vara wnb min kompis... aa.Riktiga stekare har minst 3 plagg L&S. Riktigt dyrt märke! Lyle & scott är inte så dyrt ungefär 600 kr.http://spiritofstlouis.se/product.html/lyl...?category_id=45 1400 för en vanlig cardigan som inte ens är speciellt snygg, sen så finns det självklart för drygt 600kr fast då ska man köpa en tshirt.Den var inte så dum.Fast kläder ser egentligen snyggare ut när man har på sig dem.Inte när de e helt tillplattade, rena och strykta på internet.In my opinion... Nämn en sak som skiljer den 1400kr cardiganen ifrån en vanlig cardigan från H&M för 200kr, om man bortser från kvaliteten och L&S märket. Typ... Lyle & Scott är skönare, blir inte så "löddrig" när man tvättar, respekt kanske? Aa, de va typ allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Har ni hört talas om Lyle & Scott? Det är ett snyggt märke fast jag använder inte det för då skulle jag vara wnb min kompis... aa.Riktiga stekare har minst 3 plagg L&S. Riktigt dyrt märke! Lyle & scott är inte så dyrt ungefär 600 kr.http://spiritofstlouis.se/product.html/lyl...?category_id=45 1400 för en vanlig cardigan som inte ens är speciellt snygg, sen så finns det självklart för drygt 600kr fast då ska man köpa en tshirt.Den var inte så dum.Fast kläder ser egentligen snyggare ut när man har på sig dem.Inte när de e helt tillplattade, rena och strykta på internet.In my opinion... Nämn en sak som skiljer den 1400kr cardiganen ifrån en vanlig cardigan från H&M för 200kr, om man bortser från kvaliteten och L&S märket. Jag tror det är känslan att man har nåt exlusivt på sig, Eller kan det vara så att L&S cardiganen är tripel så skön som H&M. //ZeRoZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Har ni hört talas om Lyle & Scott? Det är ett snyggt märke fast jag använder inte det för då skulle jag vara wnb min kompis... aa.Riktiga stekare har minst 3 plagg L&S. Riktigt dyrt märke! Lyle & scott är inte så dyrt ungefär 600 kr.http://spiritofstlouis.se/product.html/lyl...?category_id=45 1400 för en vanlig cardigan som inte ens är speciellt snygg, sen så finns det självklart för drygt 600kr fast då ska man köpa en tshirt.Den var inte så dum.Fast kläder ser egentligen snyggare ut när man har på sig dem.Inte när de e helt tillplattade, rena och strykta på internet.In my opinion... Nämn en sak som skiljer den 1400kr cardiganen ifrån en vanlig cardigan från H&M för 200kr, om man bortser från kvaliteten och L&S märket. H&M är välkända inom barnarbete av deras produkter, kanske därför det är billigt.Sen är det bland annat värdelös kvalitet på deras produkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 8848 puma Haglöfs Addidas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 vill ha bekväma kläder, men några som jag föredrar är Converce, Lacoste och Pelle P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Och juste, mitt favorit skomärke är converse :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.