Hoppa till innehåll

Hur Många....


XabeR

Rekommendera inlägg

  • Svar 59
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vi har jätte mång för vi har låg - hög stadie och det kommer massa nya folk till vår skola varge år men det går också väck många för det är ju nior också. Men det kommer elever som skall börja högstadiet från 4 skolor + vår.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi har jätte mång för vi har låg - hög stadie och det kommer massa nya folk till vår skola varge år men det går också väck många för det är ju nior också. Men det kommer elever som skall börja högstadiet från 4 skolor + vår.

Okej. Jag går också i en sådan skola som det kommer från 4 olika skolor. Det blir 5 om man räknar med oss.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Jonte The Winner @ 07/06-2004 13:32:28)

Vi har jätte mång för vi har låg - hög stadie och det kommer massa nya folk till vår skola varge år men det går också väck många för det är ju nior också. Men det kommer elever som skall börja högstadiet från 4 skolor + vår.

Okej. Jag går också i en sådan skola som det kommer från 4 olika skolor. Det blir 5 om man räknar med oss.

Som min
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Flamed Jirachi @ 07/06-2004 13:33:42)
(Jonte The Winner @ 07/06-2004 13:32:28)

Vi har jätte mång för vi har låg - hög stadie och det kommer massa nya folk till vår skola varge år men det går också väck många för det är ju nior också. Men det kommer elever som skall börja högstadiet från 4 skolor + vår.

Okej. Jag går också i en sådan skola som det kommer från 4 olika skolor. Det blir 5 om man räknar med oss.

Som min

Japp, den är som din. Fast från 2 skolor kommer det inte så många elever. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...