Fiddle Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 posta era längsta killstreaks :D :) min är 12 önskar att jag hade atack doggs på :angry: <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 30 någonting, hade black bird, chopper gunner och gunship på nuketown :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 30 någonting, hade black bird, chopper gunner och gunship på nuketown :DKillstreak Rewards adderar inte till din killstreak i Black Ops. Så om du får Gunship för 11 kills (10 med Hardline) och sedan rape:ar med den på Nuketown så har du fortfarande bara en 11 killstreak (10 om du kör Hardline) efter du har rape:at med den. Det står på ditt Combat Record vad din bästa killstreak är. Min är 21. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 min är 20 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Min är 18. Bra att killstreaksen inte addar på kills. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 (redigerat) 38. I korrekt ordning: Skill > Blackbird > Chopper gunner > Dogs > campcampcamp Redigerat 6 Januari 2011 av Satisfaction Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 38. I korrekt ordning: Skill > Blackbird > Chopper gunner > Dogs > campcampcampdu vet väll att killstreak rewards inte räknar mot din killstreak? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 (redigerat) Min är 25. Redigerat 6 Januari 2011 av SaaiN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Jag har ungefär 14 eller något, går inte bra för mig :( På MW2 brukade jag ha nuke på varenda bana, händer inte längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 (redigerat) du vet väll att killstreak rewards inte räknar mot din killstreak?Så om jag dödar 38 stycken utan att dö, är det ingen killstreak då? Alltså räknat som min "longest killstreak". Redigerat 7 Januari 2011 av Satisfaction Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Så om jag dödar 38 stycken utan att dö, är det ingen killstreak då? Alltså räknat som min "longest killstreak".De kills som du har fått med ditt vapen, equipment, lethal- och tactical grenades räknas till din killstreak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Så om jag dödar 38 stycken utan att dö, är det ingen killstreak då? Alltså räknat som min "longest killstreak".kills som du får med din killstreak reward är bara bonus kills som räknas mot K/Dn och inget annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg