sebzeek00 Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 hejsan har tänkt att göra typ en film typ när jag spelar eller typ gör en tourtial så jag behöver ett program jag kan filma med det skall vara bra kvalite inte camstudio därför allt blir suddigt då nån som vet nåt program ? tacksam för svar :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Om du vill ha en när du spelar så ska du ladda ner wegame eller fraps. Med wegame kan du filma länge men med fraps är det begränsad filmning, om du inte har betalt för det dvs. Sedan för skrivbordet osv har jag ingen aning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Kör på WeGame, skit bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebzeek00 Skrivet 7 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Om du vill ha en när du spelar så ska du ladda ner wegame eller fraps.Med wegame kan du filma länge men med fraps är det begränsad filmning, om du inte har betalt för det dvs. Sedan för skrivbordet osv har jag ingen aning.tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 (redigerat) Kör på WeGame, skit bra!För mig laggar WeGame bara. Men kan bero på datorn också. Tycker Fraps är bättre, men det tar så mycket minne. tack :DOm du som sagt vill recca när du spelar kan du antingen använda dig utav "Record NAMN" i konsollen och sedan "Playdemo NAMN" och spela in med Fraps t.ex. Om du ska recorda skrivbordet så är det antingen CamStudio, HyperCam osv. som gäller. Redigerat 9 Januari 2011 av WiipoD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Om du ska spela in från ett spel så ska du ha Fraps eller WeGame. Ska du däremot spela in från ett program/skrivbordet så är det hypercam som gäller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 wegame Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Fraps köttar sönder WeGame så det bara ryker om det. Visserligen kostar Fraps licens en del men det skiter vi rika i xD Hursomhelst, lägg inte ned tid på WeGame om du ska filma i spel som använder sig av source motorn, använd dig av WiipoD's lösning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg