Otzi Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 (redigerat) hej, jag har ett litet problem med filtyper av olika slag. Jag behöver desperat öppna denna fil som blev skickad till mig. Det ska vara en instruktionsbok animerad i flash. dock så vet jag inte säkert hur man öppnar filen här är länken flashar.exe Redigerat 10 Januari 2011 av admin virus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 I smell virus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 (redigerat) I smell virus.Me too. Redigerat 10 Januari 2011 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Virus enligt AVG. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 (redigerat) Det verkar vara trojanen Poison Ivy, jag analyserar filen på ThreatExpert nu. http://www.threatexpert.com/report.aspx?md...9c10404b62ff05f Redigerat 10 Januari 2011 av woody Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Trojan enligt AVG, jävligt lågt att lägga ut ett virus på ett forum, är ganska säker på att trådskaparen är väl medveten om att det är ett virus. Lås tråd och ta bort länken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Vem skickade dig den länken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Vem skickade dig den länken?Antar att han redan visste att det var virus, och ville sprida det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 (redigerat) Antar att han redan visste att det var virus, och ville sprida det.Antar det också. Och om någon här med Windows 7 eller Vista skulle ha laddat ner filen och kört den skulle ändå trojanen att krascha då Poison Ivy inte stödjer dessa två operativsystem. Redigerat 10 Januari 2011 av woody Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Ta bort länken mod! Otroligt lågt av ts att försöka sprida virus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Tråd låst och trådskaparen varnad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg