Ryssfemma Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 ...missade du mitt förra inlägg eller sket du bara i det?Missade inlägget.Övervakningskameran vid pentagon som ska bevisa att det var en 757 har sämre upplösning än min gamla Nokia 3310, ingen vanlig privatperson har bekräftat att vrakdelar av en 757 drogs ut från Pentagon. Spola fram till 0:50, byggnaderna är kartlagda, helt klart att det var sprängmedel i WTC7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 (redigerat) Och självklart finns det även massor av professionella verifierade arkitekter/ingenjörer som säger att en sådan kollaps kan inträffa. Precis som i allt annat säger experter alltid emot varandra. Någon läkare påstår att atkins är asbra, och någon säger att den suger. Någon ingenjör påstår att WTC 7 inte kan rasa som det gjorde, och någon påstår att det kan. Och WTC 7 är på andra sidan gatan. "Ett kvarter bort" är att ta i.Ja då är det väl bara att välja vad man vill tro på eftersom man själv inte är ingenjör. Du får gärna visa något som kan mäta sig med http://ae911truth.org/ och motsäger dem. Redigerat 17 Januari 2011 av MisterX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 (redigerat) Missade inlägget.Övervakningskameran vid pentagon som ska bevisa att det var en 757 har sämre upplösning än min gamla Nokia 3310, ingen vanlig privatperson har bekräftat att vrakdelar av en 757 drogs ut från Pentagon. Spola fram till 0:50, byggnaderna är kartlagda, helt klart att det var sprängmedel i WTC7.Varför skulle en vanlig privatperson springa runt i närheten av USAs säkraste byggnad precis efter den har blivit utsatt för en terroristattack? Det finns gott om uttalanden som styrker att vrakdelarna kom från en 757. Det är bara att titta på bilderna och jämföra. Dessutom. Om det var en missil, var kommer alla vrakdelar ifrån..? Hur kunde regeringen utan att en människa såg det frakta dit delar från ett helt flygplan, sprida ut dom över området, flytta massa tunga saker närmare byggnaden, göra spår i marken som när något tungt har släpats där, utan att en enda människa såg det och på bara några sekunder? Läs här. Det finns vittnesskildringar som såg ett plan krascha in i Pentagon mot slutet, men läs allt. http://www.abovetopsecret.com/forum/thread79655/pg1 Det kursiva vill jag faktiskt ha svar på. Edit: Mr. X http://govinfo.library.unt.edu/911/report/index.htm Redigerat 17 Januari 2011 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Det skulle även var intressant om Ryssfemma eller MisterX kunde ge sin teori på varför USAs regering skulle Spränga WTC och attackera Pentagon,hur dom gick tillväga och hur dom kunde dölja det så bra som dom gjorde.Samt hur man lyckats tysta alla som var inblandade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 9/11 var då världen förändrades, folk fick en annan bild av muslimer efter 9/11, USA har mer folk som sympatiserar med dem för kriget i Irak och Afghanistan, än om det inte skulle ha skett ett 9/11 och dem tågade in. Sen har dem gjort muslimen till en stereotyp som bär runt på bomber vart han/hon går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Så målet med 9/11 var alltså att göra muslimen till stereotyp? Jag skulle dock vilja ha svar på mina andra frågor också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Det skulle även var intressant om Ryssfemma eller MisterX kunde ge sin teori på varför USAs regering skulle Spränga WTC och attackera Pentagon,hur dom gick tillväga och hur dom kunde dölja det så bra som dom gjorde.Samt hur man lyckats tysta alla som var inblandade.Jag har aldrig sagt något om det. Jag ser det från ett vetenskapligt perspektiv och från det jag sett så rasar inte en byggnad på det sättet utan explosiva medel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Ursäkta mig! Varför skulle det inte kunna göra det? Byggnaden var inte solid dvs det var luft mellan våningarna och det var ingen vidare övervikt på någon sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 En kille på youtube sa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Så målet med 9/11 var alltså att göra muslimen till stereotyp?Jag skulle dock vilja ha svar på mina andra frågor också.Muslimen till stereotyp, stoppa terrorism som inte går att stoppa.Man undrar ju varför killen som dödade den amerikanska demokraten förra veckaninte klassades som terrorist? Jo du, en regering med massa olika byrån och centraler tror jag säkert kan koka ihop någotatt mörklägga det. Faktiskt misslyckades dem med att mörklägga det, men folk idag tar alla bekräftelserifrån media utan att sammanfatta sina egna åsikter eller tankar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Muslimen till stereotyp, stoppa terrorism som inte går att stoppa. Vad är muslimen en stereotyp av? Jo du, en regering med massa olika byrån och centraler tror jag säkert kan koka ihop någotatt mörklägga det. Ja, det kan de säkert. Men om de faktiskt gör det så kommer vi inte upptäcka det. Tro det eller ej, men alla statligt anställda är inte efterblivna. Vilket man måste vara om man försöker genomföra en sådan kass mörkläggning som du beskriver. men folk idag tar alla bekräftelserifrån media utan att sammanfatta sina egna åsikter eller tankar. ...tydligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Vad är muslimen en stereotyp av? Ja, det kan de säkert. Men om de faktiskt gör det så kommer vi inte upptäcka det. Tro det eller ej, men alla statligt anställda är inte efterblivna. Vilket man måste vara om man försöker genomföra en sådan kass mörkläggning som du beskriver. ...tydligen inteIdag tror folk med allmänbildning värd 1 öre att en terrorist endast kan heta, Muhammed, bära turban, ha skägg och bära bomber. ---- Finns mycket som händer, som påverkar oss vardagligen på ett negativt sätt utan att vi vet om det.Jag väljer att vara ännu mera kritisk efter Wikileaks avslöjanden, att en misstänkt våldtäktsman blir most wantedefterlyst låter löjligt. Charlie Sheen som är kritisk till bekräftelsen av att det var al qaida som låg bakom 9/11, ja dåblir republikanerna sura och ställer till det för han, eftersom dem vet att han har många som ser upp till honom och folklyssnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.