Fjeddo Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 Tja! Nu behöver jag 1000kr så snabbt som möjligt! Någon som har tips på hur jag ska tjäna pengar snabbt? Tacksam för snabba svar! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 Tja! Nu behöver jag 1000kr så snabbt som möjligt! Någon som har tips på hur jag ska tjäna pengar snabbt? Tacksam för snabba svar! =)Råna en gamling! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 Råna en gamling! ;)det är nog det bästa alternativet :P Nä men gör lite saker hemma. Som att skotta snö eller nått nu under vintertiden.Eller så kan du skotta hos grannarna eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 14 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 det är nog det bästa alternativet :P 1. Nä men gör lite saker hemma. Som att skotta snö eller nått nu under vintertiden.2. Eller så kan du skotta hos grannarna eller nått1. Får redan barnbidrag, så jag kan inte få så mycket mer hemifrån. Varför jag inte kan ta från barnbidraget är för att jag endast får använda 300kr/månad till saker jag vill, och 750kr/månad till att spara eller saker som jag verkligen behöver. 2. Alla mina grannar ska självklart ha snöslungor.. -.- Haha! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 Det är omöjligt att få så mycket pengar snabbt. Börja spara dina pengar som du får varje månad. Eller testa fråga dina föräldrar om du får av dom 1000kr. Men mitt tips är att spara. Jag får 300kr som månadspeng, och jag har en gång lyckats spara ända till 7000kr nästan 10k. Så börja spara är mitt tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 Skaffa ett svartjobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 14 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 Det är omöjligt att få så mycket pengar snabbt. Börja spara dina pengar som du får varje månad. Eller testa fråga dina föräldrar om du får av dom 1000kr. Men mitt tips är att spara. Jag får 300kr som månadspeng, och jag har en gång lyckats spara ända till 7000kr nästan 10k. Så börja spara är mitt tips.Självklart ska jag spara pengarna jag får, men jag vill ha ett sätt att tjäna mer pengar. På sommaren dömer jag fotboll, det är ett exempel. Skaffa ett svartjobb.I lol'd. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 om du är bra på något instrument som gitarr, så kan du ju bli gatumusikant kanske lite kallt för det, men det är ett förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 Råna folk sen du kan ha.....fullt på bilen i grejor, du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 Råna folk sen du kan ha.....fullt på bilen i grejor, du vet.Garvade :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 Råna folk sen du kan ha.....fullt på bilen i grejor, du vet.Nej, han ska ta han och hans efternamn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 Sälja Aftonbladet/Expressen? Såg en annons i tunnelbanan att Expressen ville ha ungdomar mellan typ 12-13 år som kan sälja deras tidningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.