Slasktratt Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 det såg kul ut när han hoppade över 2,20 ... och när han knuffa den andra på BMX, men det var ingen knuffning tycker jag Jag knuffade honom inte, han kanske nuddade honom lite och då hoppade den andre av för han ville att Marcus skulle få typ straffsekunder, som en filmning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 jepp,lite dåligt men enligt reglerna får man göra så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 jepp,lite dåligt men enligt reglerna får man göra så Ja, tydligen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Akrobaterna förtjänade att vinna. De var det bästa laget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Akrobaterna förtjänade att vinna. De var det bästa laget! Jag tyckte att Friidrottarna var bäst men jag hejade på Akrobaterna ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Akrobaterna har vunnit MYCKET på tjuren ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Kan man inte klara sig på tjuren så kommer man inte långt men det kunde ju Marcus. Han klarade det till och med med bara en hand. Han var bäst på höjdhopp också! 2,50, helt otroligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Kan man inte klara sig på tjuren så kommer man inte långt men det kunde ju Marcus. Han klarade det till och med med bara en hand. Han var bäst på höjdhopp också! 2,50, helt otroligt! Men dom hade ju en sån där studsmatta, men det är bra ändå ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Jag såg den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Jag tyckte att Wakeboard åkarna skulle vinna för dom var så dåliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Varför skulle de vinna för att de var dåliga? Då hade det inte blivit rätvist ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Vem såg den ? Marcus dunk på basket vart snygg ! tycker att det e en dålig G5 kopia! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.