Mumutio Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Min familj, min bästa kompis och min flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HollyDolly Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 (redigerat) vad är meningen med det här ämnet, finns det verkligen någon som vill veta vilka som älskar sin familj och sådant skräp?Håller med, vem bryr sig att du älskar farfar och farmor... Redigerat 15 Juli 2011 av HollyDolly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Nu även mitt skohorn, myggnät och min gröna skruvmejsel.HAHAHAHAHA! Trodde du hade slaktat din katt och gjort skohorn av den. :D OnT:Familjen, typ ett 10-20-tal av mina vänner, och en tjej som jag gillar lite mer än mina andra vänner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Min familj och mina närmsta vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Min familj är viktigast. Älskar mina närmaste vänner också men inte lika mycket ofc :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 Familj samt retarderade nollor som ragear på Rs. :lol:Nu även min flickvän, min flickvän mest naturligtvis. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WizZ Skrivet 19 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2011 Familjen, närmaste vännerna men mest flickvännen<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 September 2011 Rapport Dela Skrivet 7 September 2011 Min familj och mina vänner såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 September 2011 Rapport Dela Skrivet 7 September 2011 Min familj och mina vänner såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Familj och vänner. Plus datorn :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 10 September 2011 Rapport Dela Skrivet 10 September 2011 Ingen för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 10 September 2011 Rapport Dela Skrivet 10 September 2011 ja älskar min mamma min pappa min brosha min andra brosha min syrra min andra syrra min lärare min kompis min andra kompis min kompis mamma min kusin min andra kusin min faster min mormor min farfar glass pengar spagetti o köttfärssås pizza hamburgare data teve xbox oboy cola godis choklad o säkert nåt mer ja har glömt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.