CeZ Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 MW2 har starkast story i singleplayer imo, så jävla synd att alla ungar bara skiter totalt i det och whinar i multiplayer hela dagen istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 call of duty 4 modern warfare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Cod: mw och black ops :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 vilket av dom? Black ops, pga att jag har tröttnat på dom andra :/det är expansioneroch vilka "fyra" är det som finns då? Cod4:MW-CoD:BO?Call of duty 1Call of duty 2Call of duty 3Call of duty 4 Att kalla CoD: WaW för CoD 5 är helt jävla dumt, och samma sak gäller med att kalla MW2 för cod 6 och BO för CoD 7Det är helt jävla fel, dumt, och om man gör det är det bara hemskt. Och nej, det finns runt 16 spel, mer om man r'äknar med expansioner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Call of duty 1Call of duty 2Call of duty 3Call of duty 4 Att kalla CoD: WaW för CoD 5 är helt jävla dumt, och samma sak gäller med att kalla MW2 för cod 6 och BO för CoD 7Det är helt jävla fel, dumt, och om man gör det är det bara hemskt. Och nej, det finns runt 16 spel, mer om man r'äknar med expansioner.CoD:WaW är det fämte spelet, men det är inte CoD 5, samma sak gällande MW2 och Black Ops. Det är sju spel, men endast fyra med siffror om man säger så :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Eftersom spelserien heter call of duty och det finns 7 spel i den serien är det inte så lätt att veta vilken av dem du menar när du bara säger call of duty.Men eftersom spelet heter call of duty, ska jag väll för i helvete inte skriva något annat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 "första call of duty"""""""" ????????????? ont : cod4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Black Ops måste jag nog säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 CoD4 lätt, fortfarande lika roligt som när man spelade det första gången, black ops blir jag bara arg på och har slutat spela.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Enligt mig så är Modern Warfare spelen och Black Ops inte så bra. Men får väl ändå säga Black Ops för att det är riktigt kul när man spelar med kompisar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 MW och MW2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ponberg Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 mw2 lugnt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg