Laserturk Skrivet 25 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Jag tycker att du ska sluta med att fuska för det blir bara dåligt i längden. Spela utan allting som har med fusk att göra och alla recoil configar så lär du dig spelet. När du sedan är bra på CS, tycker jag att du kan fuska för då vet du att du fortfarande är bra om du slutar fuska ;)Jävligt bra råd, tack! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Jävligt bra råd, tack! :DDu kommer bli sämre med tiden igen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Att fuska är egoistiskt som fan, är inte så jävla kul för dom man spelar med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 30 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 (redigerat) Att fuska är egoistiskt som fan, är inte så jävla kul för dom man spelar med.You said it. Nu för tiden ragar jag sönder på de som fuskar, när jag själv var en av dem förut :D Aldrig mer, säger jag. Redigerat 30 Januari 2011 av Laserturk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 You said it. Nu för tiden ragar jag sönder på de som fuskar, när jag själv var en av dem förut :D Aldrig mer, säger jag.En gång fuskare alltid fuskare.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 1 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 En gång fuskare alltid fuskare..Skitsnack. Har inte fuskat en enda gång sedan jag slutade. Det är fan roligare utan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 En gång fuskare alltid fuskare..Lier... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 En gång fuskare alltid fuskare..True. Btw, fuska hur jävla mycket du vill på public. Alla andra gör det ändå.Men spela inte PCW med fusk, bara så enormt jävla tråkigt och drygt. Och jo ZnK, det är mycket fusk även på BrutalCS. Tro mig, jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 1 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 Alla andra gör det ändå. Ser ut som att jag är den ända som inte kommer fuska då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 Btw, fuska hur jävla mycket du vill på public. Alla andra gör det ändå.Varken sant eller bra att uppmana folk till att fuska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 True. Btw, fuska hur jävla mycket du vill på public. Alla andra gör det ändå.Men spela inte PCW med fusk, bara så enormt jävla tråkigt och drygt. Och jo ZnK, det är mycket fusk även på BrutalCS. Tro mig, jag vet.Jävla idiot, har sagt hela tiden att dom har mindre fusk en andra spelservrar, och det stämmer. Varken sant eller bra att uppmana folk till att fuska.Någon här som kan hålla med mig och har lite vett i skallen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg