Layton Skrivet 22 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Men många bumpar med helt onödiga, bumpar en tre år gammal tråd, genom att svara på en fråga som är tre år gammal. Helt värdelöst i de flesta fall.Japp, det håller jag med om.Men jag trodde att man verkligen inte fick bumpa, för medlemmarna här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Du kanske har märkt att vissa bumps är otroliga va? Ibland är det ett inlägg ifrån 2005 som frågar hur man får bort red ring of death på sin xbox men det blir bumpat 2010 för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Japp, det kan jag förstå att det är en ONÖDIG bump, men vissa blir sura bara man bumpar fast det är nödvändigt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Kan du nämna en tråd som är nödvändig att bumpa som är över 1 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Om du (TS) gräver dig djupt ner i forumet och möjligtvis hittar en tråd från 2005 som fått alla möjliga svar men ändå inte låsts, då klassas det som en onödig bump om du då skulle skriva något i den. De flesta trolls/p12or brukar bumpa sådana trådar (Ok, kanske är en generell missuppfattning, men du förstår nog poängen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Jag tycker det är ok att bumpa i trådar som fortfarande skulle funka. Som tex om "Vad gör du just nu i spelens värld" inte skulle haft några posts i flera månader, sen skulle någon bumpa. Då är det ok, för tråden kan ändå fortsätta. Men om någon bumpar i en tråd som tex "Hjälp mig med dehär mattetalet" eller liknande, då trådskaparen redan har fått ett svar, då är det jävligt onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Jag tycker det är ok att bumpa i trådar som fortfarande skulle funka. Som tex om "Vad gör du just nu i spelens värld" inte skulle haft några posts i flera månader, sen skulle någon bumpa. Då är det ok, för tråden kan ändå fortsätta.Men om någon bumpar i en tråd som tex "Hjälp mig med dehär mattetalet" eller liknande, då trådskaparen redan har fått ett svar, då är det jävligt onödigt.Japp, det var precis så jag tyckte var okej, men ajg bumpade en sådan tråd för ett tag sen och någon bara skrev "BUMP"Irriterande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Japp, det var precis så jag tyckte var okej, men ajg bumpade en sådan tråd för ett tag sen och någon bara skrev "BUMP"Irriterande!Då anmäler du denna person för regel 3.2, om man bara skriver "bump" så är det antagligen ett onödigt meddelande också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Då anmäler du denna person för regel 3.2, om man bara skriver "bump" så är det antagligen ett onödigt meddelande också.Japp, det var ju dem som var onödiga inte jag :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Jag börjar få gallfeber på ordet "onödigt". Seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Om din post har varit den senaste på denna tråden och ingen har skickat något på 24h meddlenade så kan jag skriva bump. Bumpar jag 4h efter dig kallas det spamming. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Om din post har varit den senaste på denna tråden och ingen har skickat något på 24h meddlenade så kan jag skriva bump.Bumpar jag 4h efter dig kallas det spamming.Tror nog att ett seriöst inlägg är bättre än bara ordet "bump" också, tror nog rätt många har fått en varning här då dem endast skrivit "bump" i en tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.