Hoppa till innehåll

Bumpar

Layton

Rekommendera inlägg

Men många bumpar med helt onödiga, bumpar en tre år gammal tråd, genom att svara på en fråga som är tre år gammal. Helt värdelöst i de flesta fall.

Japp, det håller jag med om.

Men jag trodde att man verkligen inte fick bumpa, för medlemmarna här...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om du (TS) gräver dig djupt ner i forumet och möjligtvis hittar en tråd från 2005 som fått alla möjliga svar men ändå inte låsts, då klassas det som en onödig bump om du då skulle skriva något i den.

De flesta trolls/p12or brukar bumpa sådana trådar (Ok, kanske är en generell missuppfattning, men du förstår nog poängen)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det är ok att bumpa i trådar som fortfarande skulle funka. Som tex om "Vad gör du just nu i spelens värld" inte skulle haft några posts i flera månader, sen skulle någon bumpa. Då är det ok, för tråden kan ändå fortsätta.

Men om någon bumpar i en tråd som tex "Hjälp mig med dehär mattetalet" eller liknande, då trådskaparen redan har fått ett svar, då är det jävligt onödigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det är ok att bumpa i trådar som fortfarande skulle funka. Som tex om "Vad gör du just nu i spelens värld" inte skulle haft några posts i flera månader, sen skulle någon bumpa. Då är det ok, för tråden kan ändå fortsätta.

Men om någon bumpar i en tråd som tex "Hjälp mig med dehär mattetalet" eller liknande, då trådskaparen redan har fått ett svar, då är det jävligt onödigt.

Japp, det var precis så jag tyckte var okej, men ajg bumpade en sådan tråd för ett tag sen och någon bara skrev "BUMP"

Irriterande!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om din post har varit den senaste på denna tråden och ingen har skickat något på 24h meddlenade så kan jag skriva bump.

Bumpar jag 4h efter dig kallas det spamming.

Tror nog att ett seriöst inlägg är bättre än bara ordet "bump" också, tror nog rätt många har fått en varning här då dem endast skrivit "bump" i en tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...