Gäst Golden Star Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 jag tycker att det e dåliga låtar i melodifestivalen i år! :angry: bara 2-3 låtar som e så där! :( <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Mm.. Tycker så.. Väldigt låg kvalité Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 jag tycker sverige borde köra med rock som när Roger pontare var med...hette han så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 jo så heter han men han var ju en tönt :P jaja lite i den stilen KANSKE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 det e inte konstigkt om sverige vinner nu, när alla såna dåliga låtar är med i melodifestivalen! <_< :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 det verkar inte vinna -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 ukerna vann! :angry: typist dom var inte bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 åmen, allting e ju bara politiskt t.ex. cypern och grekland der allti varann 12 poäng, så liksom de spelar typ ingen roll hur bra låten är bara man har många grannar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Det enda som var fel var att Turkiet kom för högt upp och att Frankrike och Belgien för långt ner. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 malta och sverige var typ dom bästa, låten som vann var inte heller så dum. men polen, jeez... hon som sjöng låt ju som kajsa anka :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Bara skit låtar, som vanligt alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Jag tyckte allt var skit, eller det som jag såg, men Ukraina var faktiskt lite roliga men låten sög hårt. Polens bidrag skulle vunnit, en typisk låt som man kommer sjunga i framtiden alltid "Sweet, Love Song, Sweet Song, Love Song" o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.