kkthxbye Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 varför gick jag inte och la tidigt?.. bara skit låtar och sen röstar alla granländer på varandra!!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Ukraina var ju bra . LOOOL utan oss skulle norge blivit nollade !. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 ja,men vi svek dom vi fick en 12 poängare av dom och vi gädde dom 3 poäng :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Såg inte själva poängutdelningen... musiken var så tråkig så det var synd om den... Ukrainas var ok, ganska rolig. Satt och skrattade i soffan. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Såg inte själva poängutdelningen... musiken var så tråkig så det var synd om den... Ukrainas var ok, ganska rolig. Satt och skrattade i soffan. :) Dom sa att dom blivit insperade av Sagan Om Ringen :wacko: Jag tyckte det mer liknade Lilla Banny eller Gladiator med tjejer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 albanien var också rätt bra tycker jag men jag fattar inte varför ukraina hade sagan om ringen kläder? :blink: :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 åmen, allting e ju bara politiskt t.ex. cypern och grekland der allti varann 12 poäng, så liksom de spelar typ ingen roll hur bra låten är bara man har många grannar just så...man ska väll typ va snäll mot grannlandet ;) sverige var dom ända som gav norge poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 (Smach @ 16/05-2004 11:02:35) åmen, allting e ju bara politiskt t.ex. cypern och grekland der allti varann 12 poäng, så liksom de spelar typ ingen roll hur bra låten är bara man har många grannar just så...man ska väll typ va snäll mot grannlandet ;) sverige var dom ända som gav norge poäng. ja men, norge gav sverige 12 p och sverige gav ju bara 3p tillbaka! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 de e nästan inget kul att kolla på de längre för dom bara grupperar sig hela tiden fast sverige gav ju t.ex. ukraina 12 poäng, och dom är ju inte precis nått grannland :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Sverige kom 5:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 de e nästan inget kul att kolla på de längre för dom bara grupperar sig hela tiden fast sverige gav ju t.ex. ukraina 12 poäng, och dom är ju inte precis nått grannland :P nej, men låtarna är sämre och sämre för varje år tycker jag! :angry: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 (Silver Star @ 16/05-2004 11:56:22) de e nästan inget kul att kolla på de längre för dom bara grupperar sig hela tiden fast sverige gav ju t.ex. ukraina 12 poäng, och dom är ju inte precis nått grannland :P nej, men låtarna är sämre och sämre för varje år tycker jag! :angry: :( Sverige var ju bra iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.