Layton Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 det har varit roligt, och tycker det är synd att folk tycker att du spammar, när du försöker få fuska på rätt väg igen som det var 2008-2009Hehe :)Tack Majvor, men tyvärr måste jag erkänna att de har delvis rätt.Att posta myket inlägg är inte fel, att spamma är det, men jag spammade inte.Men, fastän mina inlägg inte bröt mot varken regel 3.2 och 3.9 så var dem inte så nödvändiga ändå. Så här till exempel:Tråd: Vad har du gjort idag?Mitt svar: Idag har jag spelat COD och sen gick jag in på fuska.se Asså... vem bryr sig egentligen? Detta inlägg är ontopic men inte så nödvändigt, här håller jag med om att det inte bidrar till aktiviteten. Detta inläggs skrev jag nästan bara för skojs skull. Nu ska jag posta inlägg som är mer välskrivna och roligare att läsa, men jag förstår inte riktigt fortfarande vad som är så fel:1. Man får väl stå på Dagens 10 topp författare om man vill?2. Det finns väl inget förbud mot att skriva?3. Om jag vill gå upp i fuskarank, får jag väl göra det... eller hur? Men, men jag ska sluta.Jag gör som RememberMe sa.jag ska fortsätta skriva många inlägg, för SKOJS SKULL. Inte för att tävla. Men som Guggo sa, blockera mig om ni inte gillar mig.Men tills dess ska jag sluta "posthunta" PS. Nästa gång, imbazister säg då "det är jobbigt att du posthuntar" och inte "Banna den lilla horan"Jag menar... följ reglerna. Och var lite schyssta mot varandra.Det hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.