GangstaLean Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Mina är: (favorit) Film: Komedi och Action Musik: Rap, house och trance Genre som jag hatar: Film: Skräck Musik: Rock Vad är eran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Film: Äventyr. Musik: Lite allt möjligt. här är dom jag inte gillar, Film: Skräck Musik: Vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 (redigerat) Måste först säga att jag mår genuint dåligt över din hemska smak :) Gillar: Musik: Progressiv Rock/Metal, Southern Rock, Alternative och Drone när jag är på humör. Film: Svarta komedier ;) Ogillar: Musik: Allt modernt dansrelaterat (hardstyle, trance, house etc), den mesta rappen, allt som spelas i Rix FM (ni vet vad jag menar) och Crunkcore och liknande äckel. Film: Det mesta Hollywood skiter ur sig nu för tiden. Redigerat 26 Januari 2011 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Musikstil :) Rock, nästan all. Film :) Komedier, tecknat mm Musikstil :( rnb, trash metal och hip hop. Film: scräck och b romantiska amerikanska komedier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Älskar: Film: Skräck, Fantasy, Thriller Musik: Trance, --- Piano?, Symphonic Metal Gillar: Film: Action, Historic, Psychological Musik: Rock, Power Metal Hatar: Film: Drama, "Komedi", Musical Musik: Rap, Hiphop Kräkframkallade: Film: Dramakomedi Musik: SVENSK Hiphop?! DÖ PETTER, DÖ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Gillar Film: Drama, Thriller, Action Musik: Soul, Pop, Rock, Klassiskt Gillar inte Film: Kärlekskomedier, filmer baserade på spel Musik: Hårdrock/Metal, Hiphop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 (redigerat) Musik: Post-rock, Progressiv Rock/Metal, Art-Rock, Electronica, Shoegaze, Ambient, Drone, Noise, Experimental, Indie, Folk, Neo-Folk, Bluegrass, Singer/Songwriter, Drum n Bass, Alternative Rock, med flera. Film: Inget specifikt till en viss genre, så länge filmen fångar mitt intresse så. :) Redigerat 27 Januari 2011 av Xenophobia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Film: skräck Musik: crustpunk, käng, trall, hip hop, grindcore.. ytterst få metalband funkar. Crap: Film: drama/kärlekskomedier Musik: känner inte för att droppa en genre, då jag skulle kunna skriva "hip hop" men jag gillar samtidigt hip hop. Men skräp som Lil wayne funkar inte. Inte heller Gaga/Rihanna/Kent/BD/Ebba grön/Ramones/Scooter/BFMV/BMTH/Sabaton/Nirvana/Rammstein/Radiohead.. och trance/house å allt vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Gillar: Musik: Nästan allt Film: Komedi, Action, Sci-Fi Ogillar: Musik: Opera Film: Skräck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Gillar: Musik: Allt, rock, rapp, hip-hop, opera, osv osv. Film: Drama, komedi, skräck, action / Det mesta Ogillar: Musik: Svensk rapp och schlager Film: Romantik, några iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Gillar: Musik: Deathmetal, rap/hiphop(endast Eminem), Deathcore, metal, rapcore och grindcore Film: komedi, action Ogillar: Musik: Hiphop(fast inte eminem, han är den enda rapparn jag gillar), Jazz, klassisk musik Film: Skräck, romantik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Gillar: Film:Action och komedi Musik:Rock ogillar: Film:Romantik Musik:Hiphop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.