5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 (redigerat) Läs alla nyheter om PSP här: http://www.fz.se/plattform/psp Det kommer inte vara några skivor, kommer vara lika bra grafik som de första ps3 spelen. 3G stöd och mycket mer! Vad tror ni priset blir? kommer ni köpa den? Edit - de har nu gjort en ny "länk": http://www.fz.se/plattform/psp2 Redigerat 27 Januari 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 La nyss ut några bekräftade spel i en nyhet (innan jag såg det är inlägget). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Nä, har Psp 1 och är nöjd. (jag använder inte heller det så mycket, kanske en gång i veckan ledans jag använder ps3 10 gånger i veckan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Det är alltid bra att ha med sig ett bärbart PS3 i fickan om man ska någonstans. Jag kommer självklart att köpa den om priset ligger under 3000kr. Uncharted på PSP: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Kan säga att det officiella namnet inte är PSP2, utan NGP som står för Next Generation Portable. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Kan säga att det officiella namnet inte är PSP2, utan NGP som står för Next Generation Portable.Det spelar ingen större roll vad namnet är då NPG endast är ett kod-namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Aså fan jag hatar detta. Fast inte så mycket. PSP2 är ju som en jävla PS3. Så varför ska jag ens köpa den? Ingen UMD spelare ens fail! Jag köper den om den kostar vid 2000 som gamla pspn. Om den kostar mer än 3500 kan den ta sig i röven. Har ju ett PS3 ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Jag har en känsla över att den kan bli riktigt dyr också, men om den är billig så kanske jag ska tänka på det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Det spelar ingen större roll vad namnet är då NPG endast är ett kod-namn.Den kommer marknadsföras som NGP -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 (redigerat) asså vilken pryl! när kan man köpa den? NGP står väl för "Nintendo got pwnd" ;) Redigerat 28 Januari 2011 av PissWasser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 asså vilken pryl! när kan man köpa den? NGP står väl för "Nintendo got pwnd" ;)Jo, man vet aldrig vad Sony kan hitta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Aså fan jag hatar detta. Fast inte så mycket. PSP2 är ju som en jävla PS3. Så varför ska jag ens köpa den? Ingen UMD spelare ens fail! Jag köper den om den kostar vid 2000 som gamla pspn. Om den kostar mer än 3500 kan den ta sig i röven. Har ju ett PS3 ändå.För att den är som en Ps3a och är bärbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.