Hoppa till innehåll

Psp2 Utannonserad!


5FJSKFJSKGJES
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Nja. Om jag väljer mellan 3ds och PSP2, så är det nog PSP2 som gäller för mig. 3ds tilltalar inte mig. Inte touchscreen heller för den delen, hoppas man kan ta bort det och spela med spakarna istället bara. I spel som Uncharted då.

 

Tycker att NGP (PSP2 låter finare :P) är mycket snyggare än PSP go och tidigare versioner.

En sak som jag skulle vilja, var att kunna använda den som en telefon, SMS och att ringa. Men det blir med största sannolikhet inte så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wait a minute, är det exakt som ett ps3? I så fall kommer det finnas "vänner" också?

Den kommer finnas spel som ser ut som tidiga PS3-spel.

Sen så tror jag faktiskt att det kommer vara mer likt ps3 så, att man kan ha vänner. Det är en bra funktion som inte finns i PSP, det är dåligt.

 

HipHopMannen: Jag håller med om att det är dåligt att det inte kommer finnas en UMD-spelare :/.

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det fanns ingen UMD läsare i PSPgo så det är väl inte så konstigt att Sony väljer att avstå från det i NGP. En UMD skivas kapacitet är 1.8GB och jag har svårt att tänka mig hur Uncharted skulle kunna få plats på en skiva med lagringskapacitet på 1.8GB. Om nu Sony skulle sätta in en UMD läsare så skulle konsolen säkert bli dubbelt så stor. Ärligt talat förstår jag inte varför ni klagar, Sony har erbjudit 10 gratis spel till de som köpt ett PSPgo system och möjlighet att ladda ner motsvarande UMD spel i digitalt format.

Redigerat av woody
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...