Mezox Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 HTC Desire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 x10 mini Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 Xperia X8 :D Mest bekväma storleken enligt mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 HTC Desire HD, gillar den skarpt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 Xperia x10 Köptes då den var relativt ny, skulle dock inte valt mobilen idag pga att den saknar multi-touch funktionen vilket är det enda negativa jag kan komma på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 LG Optimus 7, innan HTC Legend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Iphone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Iphone.Det här är ett android forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Detta kanske är en dum fråga, men kan man inte typ jailbreaka sin iPhone för att få android, läste det någonstans. Är ju kanske ändå inte en android, men det är kanske så han menar, vad vet jag. Har inte fått hem min HTC än.. :/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 (redigerat) Det här är ett android forum.Ska man inte få prata om spel som är portade ifrån iPhone till Android då?Sen är det folk som kör med Android på sina iPhones. Redigerat 2 Februari 2011 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Detta kanske är en dum fråga, men kan man inte typ jailbreaka sin iPhone för att få android, läste det någonstans. Är ju kanske ändå inte en android, men det är kanske så han menar, vad vet jag. Har inte fått hem min HTC än.. :/.Mjo det går på 2G tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Mjo det går på 2G tror jag.Tror det funkar på 3G S också, men men. Jag har en Galaxy S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.