Mumutio Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Ja det är säkert sant men det finns ju fortfarande många androidmobiler med 800 mhz- processor som inte laggar. Att det laggar i Motorolas fall beror faktiskt främst på att gränssnittet de lagt på är så resurskrävande och kasst. Visst android kanske är dåligt optimerat men tillverkarna kan fortfarande göra gigantisk skillnad beroende på hur de väljer att utforma sitt eget gränssnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 LG GT540 Perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 En rootad LG Optimus 2X med CyanogenMod7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 En rootad LG Optimus 2X med CyanogenMod7.Fungerar det bra? Har hört att garantin försvinner om man rootar. Men har man ofta användning av garantin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Fungerar det bra? Har hört att garantin försvinner om man rootar. Men har man ofta användning av garantin?Om du inte kan dölja spåret av rootningen vid kommande garantiärende ja då ryker garantin.Sen så brukar dem ofta hitta på att det handlar om fuktskada när man utför garantiärenden och du intehar försäkrat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 En rootad LG Optimus 2X med CyanogenMod7.This^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 (redigerat) Fel av mig Redigerat 22 Juli 2011 av Derf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 iPhone 3gsDetta är android delen av forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 <HTC Wildfire S> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 HTC Incredible S. Stor jävel till mobil men inte så att den känns bökig. Finfin kamera dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svenebanan Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 jag har en ZTE blade :D den är super nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 Sidan av min LG Optimus 7, Samsung Galaxy S2 som jag ska recensera nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.