Samsung galaxy ace
Vad Har Du För Mobil?
Nokia Lumia 800. Har tidigare haft HTC Wildfire och Galaxy S2, men hat aldrig varit så nöjd som med Lumian.
↗ till inläggetSen när har Lumia 800 android?Nokia Lumia 800. Har tidigare haft HTC Wildfire och Galaxy S2, men hat aldrig varit så nöjd som med Lumian.
OnT: ZTE Blade med ICS, funkar rätt bra dock ska jag nog köpa en ny i vinter om det släpps någon rolig.
↗ till inläggetSen när sa jag det? Jag är självklart medveten om att det är ett Android-forum, det var därför jag skrev om mina tidigare telefoner. Plus att det inte finns ett WPforum vilket borde fixas imo.Sen när har Lumia 800 android?
OnT: ZTE Blade med ICS, funkar rätt bra dock ska jag nog köpa en ny i vinter om det släpps någon rolig.
Xperia x10 Mini Pro
Galaxy Nexus, som nu kör Android 4.1.1 Jellybean
Galaxy S3
↗ till inläggetGalaxy S3
Hur står sig den mot Gnex?
↗ till inläggetTycker inte att det vart nån jätteskillnad när bytte, tycker s3 är lite vassare i en del grejer annars är det inte så stor skillnad.Hur står sig den mot Gnex?
Bestämde mig igår för att ge Android en ny chans så jag köpte en S3. Första Androidtelefon som jag faktiskt gillar väldigt mycket!
I am currently using S2 and I am loving it.
Rockar en grymt underskattad lur i form av Motorola Razr. Fortfarande helnöjd med den, allt flyter på bara fint.
Galaxy Nexus
Android 4.2.1
Skitbra telefon! (tycker jag ;) )
Htc Incredible S med CM 7.2. det ända som inte gillas är de ytterst fula touch-knapparna som inte går att stänga av permanent
iphone :D
Nexus 4
Nokia 3310
Har uppgraderat mig till en Sony Ericsson Xperia Arc.
Samsung Galaxy S3 4G
Skaffade mig för några veckor sen en Samsung Galaxy S3, uppdaterade abbonemanget så det enda jag betalade för var det nya abbonemanget (hade innan ett billigare abbonemang, som inte längre finns kvar)
Hittils nöjd som bara sjutton!