eeewwhh Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Spel som man laddar ner antingen gratis eller med betalning. Några spel är Mega Jump, UnBlockMe, Angry Birds och Fruit Ninja. Sök dem på YouTube så får du se.Samma som ipod och iphone alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 17 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 (redigerat) Jag köpte en Ipad för cirka 2 veckor sedan, det är det sämsta köpet jag någonsin har gjort. Jag kan inte äns ringa på den. Vad ska jag då göra med den dumma appeln. Enligt professionella recensioner skulle den ju vara så bra.Man brukar ju läsa om en produkt innan man köper den. Om du hade velat kunna ringa med den så kanske du borde kollat upp det innan du köpte den. Redigerat 17 Februari 2011 av CRAAZY Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 17 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 Foxcon gör endast komponenterna, andra ftg e inkopplade i ihopsättning och den egentliga produktionen! Kvaltetstesning ligger utanför.Och hur vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 17 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 Enligt mig är det en ganska onödig pryl, men om jag fick en skulle jag inte tacka nej men skulle aldrig betala för en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 Enligt mig är det en ganska onödig pryl, men om jag fick en skulle jag inte tacka nej men skulle aldrig betala för enJo det kanske är så men när man väll använder den så är man fast i den och använder den dagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 Jo det kanske är så men när man väll använder den så är man fast i den och använder den dagligen.Samma här (fast iTouch då). Om iPad skulle ha kostat lika mycket som iPod skulle jag ha köpt det direkt, t.om om det kostade några hundringar mer. iPad 2 är på väg btw. Sägs att den ska ha kort-skannare och kamera :oDå blir det inte en onödig pryl längre enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 Samma här (fast iTouch då). Om iPad skulle ha kostat lika mycket som iPod skulle jag ha köpt det direkt, t.om om det kostade några hundringar mer. iPad 2 är på väg btw. Sägs att den ska ha kort-skannare och kamera :oDå blir det inte en onödig pryl längre enligt mig.Framför allt har den 4 ggr högre upplösning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 Jag kommer inte att köpa iPad 2 då jag redan har en iPad. Det verkar heller ändå inte vara en större skillnad. Visst, det sägs att den har en inbyggd kamera men en kamera vill man kunna ha plats för i sin ficka. Vad har den mer? Jo, en förbättrad skärm och kortläsare. En kortläsare har jag ingen användning för men en förbättrad skärm är ju alltid positivt. Men att köpa en ny iPad för cirka 7000 kr (inklusive 3G) är det inte värt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 Framför allt har den 4 ggr högre upplösning...RETINA-skärm? :0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shr00m Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Alla pads är onödiga, men man skapar liksom ett eget behov av att ha en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 Alla pads är onödiga, men man skapar liksom ett eget behov av att ha en.Du bör utveckla din åsikt om att pads är onödiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shr00m Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 (redigerat) Folk som inte har en tycker det, men jag förstår att man inte tycker likadant när man väl har en. Om du inte förstod, vilket det inte verkade som att du gjorde. Redigerat 2 Mars 2011 av shr00m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.