Hoppa till innehåll

Priset Ni Vill Ha För Ngp?


Nazar
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Helst så billigt så möjligt såklart :P.

Men skulle inte förvåna mig om det skulle bli åtminstonde 4000, i alla fall för 3G-versionen.

Om det blir så dyrt så blir det inget köp förrens priset minskat.

Håller med hellt! Om priset blir över, Epic fail. Om priset blir lågt, EPIC WIN.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad? Trodde den skulle släppas typ om någon månad bara.

Det var en besvikelse att det är ett år kvar.

Eller släpps den tidigare i USA än om ett år? Kanske är i Sverige det är ett år kvar?

På gamereactor stod det att världen får inte PSP2 samma år. Japan är dom första som får PSP2. USA och EU kan bli nästa år.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förväntar mig förseningar, är inget stort fan av Playstation som bärbar, men NGP måste ja ha!

Skulle tänka mig lägga 4000, då man måste tänka på att värdet på pengar sjunker hela tiden, speciellt efter

den finansiella krisen vi har haft.

 

Fortsätter dollarn att sjunka så blir det att importera ifrån USA om själva enheten är regionsfri för spel :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan hålla med sista bilden om touch screen och den där sensor bakom PSPn. Hellt onödigt vilket höjer priset. Om den kostar 3000. Sure kanske då men jag måste spara pengar. Om 3700 kan den gå tillbaka där den komifrån. Redigerat av HipHopmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan hålla med sista bilden om touch screen och den där sensor bakom PSPn. Hellt onödigt vilket höjer priset. Om den kostar 3000. Sure kanske då men jag måste spara pengar. Om 3700 kan den gå tillbaka där den komifrån.

Jag fanboyar inte, tyckte bara det passade till ämnet c:

 

Fast ärligt talat så kommer den nästan garanterat bli svindyr, med

alla små finesser de proppar in i den. Vad jag -vill- att den ska kosta

är väl runt 2000-3000 spänn, men det kan nog bli mer än så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...