5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Vänta nu.. touchscreen på baksidan? så man trycker inte på framsidan eller vadå? Såg då man spelade Uncharted, då verkade det vara att man tryckte på framsidan, fast jag har kanske fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Vänta nu.. touchscreen på baksidan? så man trycker inte på framsidan eller vadå?Såg då man spelade Uncharted, då verkade det vara att man tryckte på framsidan, fast jag har kanske fel.Det är touch både på baksidan och framsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Det är touch både på baksidan och framsidan.Jaha, tack och lov.Skulle varit riktigt dåligt isåfall, men nu kanske man är beredd att köpa den lite mer, även fast det nog inte blir ett köp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 Jaha, tack och lov.Skulle varit riktigt dåligt isåfall, men nu kanske man är beredd att köpa den lite mer, även fast det nog inte blir ett köp..Lite småsjukt att trots bra grafik, bra spel och bra konsol i allmänhetså är ändå Nintendo alltid bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Lite småsjukt att trots bra grafik, bra spel och bra konsol i allmänhetså är ändå Nintendo alltid bättre.Förr så visst, men nu, njaaee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Mer än 2700kr får det inte bli... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Vilket pris jag vill ha för NGP? 1kr skulle vara bra. Men allvarligt, 2500-3000kr. Helst inte mer. Men jag kommer ändå köpa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 (redigerat) Vad Jag Vill ha för pris? Ja, gratis hade inte varit dumt :P. Nej men typ 3-4,5k Redigerat 28 Februari 2011 av QuinnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shr00m Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Jag hade kunnat köpa den ifall den kostade typ 2000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 (redigerat) Inte mer än 700kr Såg inte att jag redan skickat ett inlägg, sorry Redigerat 8 Mars 2011 av MrJesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 50 öre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Inte mer än 700kr Såg inte att jag redan skickat ett inlägg, sorryGissar att du är ironisk men om du är seriös: tror du att du kan få en bärbar konsol med Full HD skärm, Multi Touch, A9-core processor, HD kameror, inbyggd GPS, inbyggd 3G och sixaxis motion sensor för bara 700kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.