Hurricane Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Well yay d: Någon annan får fortsätta, först till kvarn (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Tar den då! :) Han kallades för "Montagets mästare" och har regisserat en väldigt känd scen då en barnvagn åker ut för en trappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 James Cameron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Hah, nä ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 (redigerat) Sergei Eisenstein? Redigerat 4 Februari 2011 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Sergei Eisenstein?Yup! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 F*n, det tänkte jag gissa på direkt efter att jag skrev mitt inlägg. Fail... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 F*n, det tänkte jag gissa på direkt efter att jag skrev mitt inlägg. Fail...Så... du gissade på James Cameron istället..? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Så... du gissade på James Cameron istället..? :rolleyes:Jag gissade på James Cameron, lite senare tänkte jag gissa på Sergei, men så såg jag att någon annan hade skrivit det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Är för fantasilös just nu för att komma på en karaktär, den som är snabbast får posta en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Har dreads, är från göteborg sjunger i ett svenskt death metal band Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Martin Henriksson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.