CharlesIngvar Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Får jag fråga hur du tänker när du gissar? James Dean var en skådespelare och dog i en bilkrasch. Och min gissning är Floyd Collins.Det var en bra fråga och Mitt svar är att jag inte tänker jag bara gissar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Får jag fråga hur du tänker när du gissar? James Dean var en skådespelare och dog i en bilkrasch. Och min gissning är Floyd Collins.Ja, det är så rätt så. Jag måste hålla bättre koll på den här tråden ochge ledtrådar när det behövs :c Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Nice. En påhittad karaktär den här gången. En prisjägare i framtiden, expert på eldvapen och kampsport med ett kriminellt förflutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Robocop/Terminator? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Robocop/Terminator? :rolleyes:Så vitt jag vet är väl ingen av dem prisjägare eller har ett kriminellt förflutet? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Samus Aran? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Nope. Det är en tecknad serie, lite över 10 år gammal. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 (redigerat) Nope. Det är en tecknad serie, lite över 10 år gammal. :) Kan det vara Strontium Dog? Redigerat 21 Mars 2011 av BanditRock2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Nope. Han har grönt hår och blå kostym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Nope. Han har grönt hår och blå kostym.Spindelmannen? eller är det Jimmy Cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Han har grönt hårSpindelmannen? eller är det Jimmy CoolHerregud läser du ens människa?och ingen av dem är väl ändå prisjägare heller? Jag har inte riktigt någon aning alls. Har inte så spriden koll på karaktärer och liknande.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathiasB Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Jag vet att det här är en konstig gissning men, är det Jokern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.