fjarten Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 hej! jo jag undrar en sak: vilken av spelen nedanför (pc-spel) borde jag köpa först? ni kan gärna skriva också vilka spel jag borde köpa efter det! ok, här kommer listan: Call of duty:black ops Napoleon:total war Empire:total war Shogun 2:total war (när det kommer ut) Grand theft auto 4: episodes from liberty city Grand theft auto: san andreas Battlefield:Bad company 2+ bc2:vietnam Medal of honor 2010 eller Minecraft. ni kan gärna lägga till något spel, och jag kommer säkert på nåt mer spel nån annan dag! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelbroderna Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 hej! jo jag undrar en sak: vilken av spelen nedanför (pc-spel) borde jag köpa först? ni kan gärna skriva också vilka spel jag borde köpa efter det! ok, här kommer listan: Call of duty:black ops Napoleon:total war Empire:total war Shogun 2:total war (när det kommer ut) Grand theft auto 4: episodes from liberty city Grand theft auto: san andreas Battlefield:Bad company 2+ bc2:vietnam Medal of honor 2010 eller Minecraft. ni kan gärna lägga till något spel, och jag kommer säkert på nåt mer spel nån annan dag! :DKöp något av Total War-spelen. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Minecraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 GTA 4 är ett bra spel men är inte så bra till pc. Men eftersom COD och GTA är väldigt bra spel, osm jag också spelat och är säker på att dem är bra så borde du köpa dem. Har också fått mycket bra betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 GTA 4 och Minecraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Flyttar till Dator-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Minecraft är det bästa spelet på din lista men jag tror du skulle gilla Black Ops mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 (redigerat) Minecraft, jag tycker du ska skita i Black Ops.. blev grymt besviken på det när jag köpte det.. långtråkigare spel får man leta efter imo *Activating the worlds largest anti-flame shield* Bring it on! Redigerat 31 Januari 2011 av Elchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 1:Grand theft auto: san andreas 2:Grand theft auto 4: episodes from liberty city 3:Call of duty:black ops 4:Battlefield:Bad company 2+ bc2:vietnam 5:Medal of honor 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjarten Skrivet 2 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Flyttar till Dator-forumet. ok, sorry visste inte vart jag skulle sätta det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 hej!jo jag undrar en sak: vilken av spelen nedanför (pc-spel) borde jag köpa först? ni kan gärna skriva också vilka spel jag borde köpa efter det! ok, här kommer listan: Call of duty:black ops Napoleon:total war Empire:total war Shogun 2:total war (när det kommer ut) Grand theft auto 4: episodes from liberty city Grand theft auto: san andreas Battlefield:Bad company 2+ bc2:vietnam Medal of honor 2010 eller Minecraft.ni kan gärna lägga till något spel, och jag kommer säkert på nåt mer spel nån annan dag! :DBörja med Bad Company 2, då får du en överblick över att Battlefield slår de flesta spel i klass, och det är ingen mainstream spel heller. Gillar du taktik och inte bara fps spel som handlar om en individ i laget? Ja Battlefield är solklara valet. Köper du Black Ops köper du Call of Duty 4 som har balanserats med vapen, ny story osv och som fortfarande släpar med DirectX 9. GTA San Andreas tycker jag också du ska skaffa, imo det bästa GTA som gjorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjarten Skrivet 4 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 kom på ett till spel nu: company of heroes. borde jag skaffa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.