Poesi Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 David Bowie ?Kom igen, tror du inte att jag och Whore skulle känt igen Bowie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Kom igen, tror du inte att jag och Whore skulle känt igen Bowie?Känner jag inte igen David Bowie kan ni sticka ut mina ögon, ty de skulle vara oanvändbara... Snubben ser ut som en fransman eller britt. Gissar på britt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Känner jag inte igen David Bowie kan ni sticka ut mina ögon, ty de skulle vara oanvändbara... Snubben ser ut som en fransman eller britt. Gissar på britt.Visst är han britt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Kom igen, tror du inte att jag och Whore skulle känt igen Bowie?Haha, det var min första tanke också :P Men vafan, försöka duger :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 (redigerat) Okej, tyckte det tog lite för lång tid... Surrender, Personen i fråga var Nik Kershaw, som skrev låten "I won't let the sun go down on me" http://open.spotify.com/track/1NRPQIwKYjNrXVIOmMOSln Purjo får ta ledet! Redigerat 17 Juni 2012 av QuinnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Öh, jaha. Kör gärna med ledtårdar istället, nästa gång. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 (redigerat) Få se vad ni säger om detta nu då :) Redigerat 17 Juni 2012 av purjo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 (redigerat) Få se vad ni säger om detta nu då :)Evergreen Terrace ;) Edit: Men nu blev jag osäker :/ Redigerat 17 Juni 2012 av QuinnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Gissar på Darkest Hour, bara för att. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Evergreen Terrace ;) Edit: Men nu blev jag osäker :/Jojjamen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 19 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 Någon annan får posta ny bild, orkar inte ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 (redigerat) Redigerat 19 Juni 2012 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.