GuitarHER0MOD Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Skrivet 2 Februari 2011 Tja jag undrar hur mycket kronor kan man få när man säljer :27 orginal spel köpta i sverige :11 spel som är köpta i kina : ett ps2 slim modbo chippat med alla kablar : 2 handkontroller ej orginal :2 singstar mikrofoner :1 guitar hero gitarr : och ett 16mb minneskort det var bara det snälla svara :rolleyes: Citera
Raeven Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Skrivet 2 Februari 2011 Beror helt på vad det är för saker? Citera
Laserturk Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Skrivet 2 Februari 2011 Tja jag undrar hur mycket kronor kan man få när man säljer :27 orginal spel köpta i sverige:11 spel som är köpta i kina: ett ps2 slim modbo chippat med alla kablar: 2 handkontroller ej orginal:2 singstar mikrofoner:1 guitar hero gitarr: och ett 16mb minneskort det var bara det snälla svara :rolleyes:Är det ärligt införskaffade varor eller är det stöldgods? Citera
GuitarHER0MOD Skrivet 3 Februari 2011 Författare Rapport Skrivet 3 Februari 2011 Är det ärligt införskaffade varor eller är det stöldgods?Införskaffade Citera
A7X Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Skrivet 3 Februari 2011 (redigerat) Det beror ju helt på... Det räcker inte o skriva : aah jag köpte ditt och datt i Burma. Vilka spel är det? Fungerar allt? Såhär mycket får man för ett begagnat spel : Originalpriset - 100kr - skick - ålder Det brukar oftast bli sålt för 25% - 50% av vad du köpte produkten för. Så du ska skriva : Vilka produkter, skick och ålder. Du ska även nämna om det finns några repor på skivorna. Redigerat 3 Februari 2011 av Muffin Citera
Laserturk Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Skrivet 3 Februari 2011 InförskaffadeBeroende på hur använda de är så kan du få halva priset för dem. Sälj på Ebay. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.