GuitarHER0MOD Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Tja jag undrar hur mycket kronor kan man få när man säljer :27 orginal spel köpta i sverige :11 spel som är köpta i kina : ett ps2 slim modbo chippat med alla kablar : 2 handkontroller ej orginal :2 singstar mikrofoner :1 guitar hero gitarr : och ett 16mb minneskort det var bara det snälla svara :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Beror helt på vad det är för saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Tja jag undrar hur mycket kronor kan man få när man säljer :27 orginal spel köpta i sverige:11 spel som är köpta i kina: ett ps2 slim modbo chippat med alla kablar: 2 handkontroller ej orginal:2 singstar mikrofoner:1 guitar hero gitarr: och ett 16mb minneskort det var bara det snälla svara :rolleyes:Är det ärligt införskaffade varor eller är det stöldgods? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GuitarHER0MOD Skrivet 3 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Är det ärligt införskaffade varor eller är det stöldgods?Införskaffade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 (redigerat) Det beror ju helt på... Det räcker inte o skriva : aah jag köpte ditt och datt i Burma. Vilka spel är det? Fungerar allt? Såhär mycket får man för ett begagnat spel : Originalpriset - 100kr - skick - ålder Det brukar oftast bli sålt för 25% - 50% av vad du köpte produkten för. Så du ska skriva : Vilka produkter, skick och ålder. Du ska även nämna om det finns några repor på skivorna. Redigerat 3 Februari 2011 av Muffin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 InförskaffadeBeroende på hur använda de är så kan du få halva priset för dem. Sälj på Ebay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.