skatan222 Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Undrar bara om nån här vill göra en server med mej så hör av er. ingen public server bara privat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Undrar bara om nån här vill göra en server med mej så hör av er.ingen public server bara privat.Varför inte public? Jag och mina polare hade en private. Vart skit tråkigt, sen gjorde vi den pub, blev myyycket roligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 4 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Vill inte ha folk som bara kommer och bygger och bygger vill att vi ska ha koll på varandra och sånt Do yo understand? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Vill inte ha folk som bara kommer och bygger och bygger vill att vi ska ha koll på varandra och sånt Do yo understand?:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 Gör en server själv privat för dig och dina kompisar. Om det är för dig och alternativ brorsa/syster så kan du öppna en server för bara dem som sitter på din router. Jag har en server som är öppen varannan vecka 15:00 - 22:00 (ibland tidigare och ibland senare) och på helgen är den öppen dygnet runt. Vi kör med hMod, MoveCraft, DeathNotify, BlockBall, hSpleef, Apocalypse, CraftBook, NPC, LWC, WorldGuard och snart Gun Mod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 23 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Vill ha en server som alla på internet kan spela på altså inte bara på min router... enda i släkten som spelar förutom brorsan som inte bor hemma.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Vill ha en server som alla på internet kan spela på altså inte bara på min router... enda i släkten som spelar förutom brorsan som inte bor hemma....Alla kan spela på din server om du portar din router. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Vill inte ha folk som bara kommer och bygger och bygger vill att vi ska ha koll på varandra och sånt Do yo understand?Kör via Hamachi så behöver du inte oroa dig om det, dom du vill ska in på servern kommer in :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 23 April 2011 Rapport Dela Skrivet 23 April 2011 Kör via Hamachi så behöver du inte oroa dig om det, dom du vill ska in på servern kommer in :)Hamachi skapar ett "nätverk" online vilket kommer göra det mycket lättare för folk att ta sig in på din dator om jag har förstått det rätt? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 Hamachi skapar ett "nätverk" online vilket kommer göra det mycket lättare för folk att ta sig in på din dator om jag har förstått det rätt? :)Nej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg