Lynott Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 Ååå, vad fan äre han heter? :(Brainfreeze. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2012 Ken Park eller nått sånt tror jag den hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2012 Ken Park eller nått sånt tror jag den hette.Wade Williams var det han hette! Tack för den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 18 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2012 Ken Park eller nått sånt tror jag den hette.Japp :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 18 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2012 A Clockwork Orange (andra gången den dyker upp i tråden) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2012 Rätt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2012 A Clockwork Orange (andra gången den dyker upp i tråden) :PBtw. För att hålla tråden någorlunda flytande, om ni är till 100% säkra att ni har rätt så kan ni posta en film direkt. Om ni är osäkra så kan ni googla på den film ni gissar på och se om det stämmer överens, eller om det bara är uppenbart så är det bara att posta på! För framtiden! För ett bra "Vilken film kommer bilden ifrån?" tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 18 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2012 Btw. För att hålla tråden någorlunda flytande, om ni är till 100% säkra att ni har rätt så kan ni posta en film direkt. Om ni är osäkra så kan ni googla på den film ni gissar på och se om det stämmer överens, eller om det bara är uppenbart så är det bara att posta på! För framtiden! För ett bra "Vilken film kommer bilden ifrån?" tråd!Hade gjort det om jag kunnat just då, håller med dig till fullo. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 Åh den där känner man ju tyvärr igen... Braindead? Ungdomen förstörd :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 (redigerat) Åh den där känner man ju tyvärr igen... Braindead? Ungdomen förstörd :(Helt riktigt.. Scenen när de äter vaniljkräm kan ta mig fan mäta sig med med spaghettiscenen i Gummo.. Äckligaste jävla skit man någonsin skådat.. Middagen i Salò o le 120 giornate di Sodoma var fan lättare att ta sig igenom. :( Hursomhelst, över till dig. :D Redigerat 19 Mars 2012 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 Hade gjort det om jag kunnat just då, håller med dig till fullo. :D Är det en brännpenna han får i näsan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.