Bart1 Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 1.Jag undrar hur cheat engine funkar 2. kan man få virus av det? 3. vilka spel funkar det till? (ex runescape?) Tack i förhand! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Runescape ändrar värden i lokala spel, typ flashspel. Alltså funkar inte runescape. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 6 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 kan du förklara som jag har frågat? hur det funkar och om det är virusfritt (jag antar det men frågar ändå) och vilka spel det funkar till ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Nej programmet är fullpackat med virus och förstör din dator direkt. Det är därför det är så populärt. Cheat Engine funkar till många, många spel. Nästan alla flash spel, dock inga multiplayerspel eftersom där sparas alla värden på en server istället för på din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 (redigerat) 1.Jag undrar hur cheat engine funkar 2. kan man få virus av det? 3. vilka spel funkar det till? (ex runescape?) Tack i förhand! :)1. Med den kan du ändra siffror (värden) i spel, mestadels flashspel.2. Nej.3. Den virus inte till serverspel såsom Runescape. För att hacka Runescape, så måste du hacka deras server/servrar Du kan hacka servrar med ett program som heter WPE Pro. WPE står för Winsocket Packet Editor och gör precis vad det låter som. Redigerat 6 Februari 2011 av Laserturk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Asså du kan också hacka spel du har på datorn (Inte online) Har hackat min Need for speed: Most Wanted med cheat engine, har max tillåtna pengar :o Och nä, man får inget virus av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 6 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 ok tack så mycket! :) ska försöka övertyga morsan att få ladda ner det..:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Runescape ändrar värden i lokala spel, typ flashspel. Alltså funkar inte runescape.Jo det fungerar, men bara Visuellt... = egentligen onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 ok tack så mycket! :) ska försöka övertyga morsan att få ladda ner det..:)Är du 14 så ska du inte behöva övertyga morsan om att få ladda ner grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 6 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 När jag kollade på cheat engine på youtube så stod det i kommentarerna att Cheat engine innehåller ett virus. blir lite osäker nu.... Hjälp! Är du 14 så ska du inte behöva övertyga morsan om att få ladda ner grejer. Jo tyvärr måste fråga innan jag laddar ner något. :) men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Haha, är du tvungen att ha tillstånd från din mamma för att ladda ner program på datorn? ChatEngine innehåller heller inget virus, vad har fått dig att tro det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 6 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Ja tyvärr är det så.... Jag kollade på youtube och där stod det i kommentarerna att det innehåller virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.