Hoppa till innehåll

Tips På En Bra Android


MExSTHLM
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Om du kan lägga ut 5000kr, som du sa, så tycker jag nästan en HTC Desire HD. Det kanske kommer bättre, men den är snabb, har stor och bra skärm. Men den är fortfarande inte för stor.

DHD är däremot inte lika snabb som LG optimus 2x. Vad jag har hörd Optimus 2x filmar även i Full-HD (1080p), jag har för mig att DHD'n endast filmar i 720p. Jag tycker även att DHD'n är näst intill för stor, men det är en smaksak.

 

Jag hade tagit LG Optimus 2x om inget bättre hinner dyka upp.

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lg Optimus x2:

 

1 GHz Nvidia Tegra 2, Android 2.2, True Visual Gaming, Full HDMI, 4.0” WGVA Display, Full HD-Video, 8MP Kamera

 

LG Optimus 2X är världens första smartphone med Dual Core-processor, vilket gör den till vår snabbaste och mest mångsidiga telefon någonsin. Med kapacitet för såväl upp- som inspelning av HD-film i 1080p och möjlighet att koppla samman olika medieenheter i hemmet, tar det här kraftpaketet smartphone-begreppet till en helt ny nivå. LG Optimus 2X är inte bara snabb, den är sjukt snabb. Kommer i mars. Uppgraderingsbar till 2.3.

Vad mer behövs sägas?

Redigerat av QuinnoX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle vänta. I augusti har nog LG optimus X2 redan börjat bli ocool, fast iofs, då är väl den också billigare.

Mobiltekniken går fort helt enkelt. Vänta är mitt tips.

Då köper man aldrig en mobil om man hela tiden ska få höra tipset "vänta om ett halv år".

Som du säger, mobilutvecklingen går ännu fortfarande än persondatorer nu nog för att efterfrågan

ökar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle vänta. I augusti har nog LG optimus X2 redan börjat bli ocool, fast iofs, då är väl den också billigare.

Mobiltekniken går fort helt enkelt. Vänta är mitt tips.

Tänker man så så kan man aldrig köpa en telefon. Månaden efter har det nästan alltid kommit bättre val.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då köper man aldrig en mobil om man hela tiden ska få höra tipset "vänta om ett halv år".

Som du säger, mobilutvecklingen går ännu fortfarande än persondatorer nu nog för att efterfrågan

ökar.

Men nu är det ju så att han ska köpa den om ett halvår :)

Varför ska han då köpa det som var coolast i februari?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...