Gäst Trafikljus Skrivet 6 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2013 Varje dag (om inget annat kommer ivägen) PUM har ett stökigt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 6 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2013 Nej, inte längre. :P PUM gillar katter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2013 Självklart. Personen under mig gillar tår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 6 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2013 Nej. PUM gillar tentaclehentai ;3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trafikljus Skrivet 6 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2013 Nej, verkligen inte. PUM gillar Coca Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 10 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2013 (redigerat) Självklart! :D Personen under mig vet att jag var den första att använda "PUM" i den här tråden Redigerat 10 Mars 2013 av Svampen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 10 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2013 Nu vet jag det. Personen under mig vet inte vad jag heter på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 10 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2013 Ja PUM funderar på hur ens liv hade sett ut om man hade varit det motsatta könet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 11 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2013 Nej.PUM tycker att fubbis bygger fula hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2013 Nej.PUM tycker att fubbis bygger fula hus.Aldrig sett fubbis bygga hus. PUM gillar vetenskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2013 Sant antar jag... Tror jag gillar vetenskap... XD Personen under mig går 3dje året på gymnasiet eller högre utbildning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 12 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2013 Nejdu, utbildning är överskattat. Personen under mig spelar Dota. (inte 2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.