CharlesIngvar Skrivet 5 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2011 Nej.OffT: sorry, jag glömde lägga till PUM! :DONT:PUM tycke jag var lite konstig där som glömde ställa en fråga.nepp alla glömmer så lätt :D PUM Älskar Coca Cola Light lika mycket som jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2011 Föredrar vanlig Coca Cola. PUM spelar ett instrument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 5 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2011 Föredrar vanlig Coca Cola. PUM spelar ett instrument.nepp PUM Gillar Alice cooper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 5 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2011 Vilka är det? PUM hatar också människor i allmänhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 5 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2011 Nej, det misantropiska stadiet var något jag kommer över tidigt i tonåren. Hat är destruktivt och du kommer inte uppnå något med det. Personen under mig skulle hellre välja att vara fattig och ha bra sex än stenrik men utan sex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 5 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2011 Forever alone, rik utan sex. PUM tycker om jodgubbskräm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 5 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2011 Forever alone, rik utan sex. PUM tycker om jodgubbskrämO_Ojajamensan pums inläg är under miitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 5 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2011 Nepp, men däremot mitt inlägg är det :) PUM tycker jag är cp XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 6 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 Nepp, men däremot mitt inlägg är det :) PUM tycker jag är cp XDnej PUM Hatar att såga och klyva ved Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 Ibland är det kul, ibland inte, beror väl på vad humöret står på. PUM får sommarlov på den 13:e Juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 nej, 9e ;) PUM har separerade föräldrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 nej, 9e ;) PUM har separerade föräldrarNej PUM Dricker cola nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.