MentalogisT Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Ja! PUM äter gelemaskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Inte just nu Personen under mig ramlar på en Rambler varje morgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
claudius67 Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Personen under mig Gillar Rakade Brudar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Jo visst men du kanske kan svara på förra frågan först? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Nej, ramlar inte på en rambler varje morgon. PUM sitter och är förbannad över claudius67s inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Japp. PUM kan berätta för mig vad Black Sabbath först tänkte kalla War Pigs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Walpurgis pum visste inte det heller utan letade på wikipedia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Visste det redan, men hade glömt bort så därför frågade jag här. PUM gillar Toy Dolls :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 Nu bumpar jag... OnT: Nej. PUM tycker att forumet ÄR DÖTT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 En aning. PUM vet vad antidisestablishmentarianism betyder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 Nej :/ PUM Har varit otrogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 Nej. PUM gillar ankor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.