wubo Skrivet 17 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2013 Nej PUM hoppas också på att Nord Korea börjar kärnvapenkrig mot USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 17 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2013 Nej, varför skulle jag? Personen under mig är psycho midget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 Ganska långt ifrån :p Personen under mig har sett båda säsongerna av Game of Thrones och ser fram emot nya säsongen som kommer ytterst snart :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 Nej, faktiskt inte. Personen under mig går tidigt till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 20 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 Om jag åker buss så går jag 07.20, och det är väl rätt tidigt. PUM tycker om vinter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 Gillar att åka slalom och köra skoter, men i det stora hela nej. Personen under mig gillar Coops kakor som smakar bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SAFT Skrivet 20 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 Jag har faktiskt aldrig smakat Coops kakor som smakar bajs men om det är saft till så går det väl ner Personen under mig är intresserad av Tysk historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SAFT Skrivet 20 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 (redigerat) Edit: Sorry för dubbel post... Redigerat 20 Mars 2013 av SAFT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 Nja inte direkt tysk historia, utan mer om första- och andra världskriget samt kalla kriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 Eftersom föregående person inte frågade någonting så frågar jag. PUM gillar Tintin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 Absolut, nya som gamla, Tintin lyckas alltid hitta hem hos mig. :) PUM har spenderat över 100 dagar på WoW totalt (inte på en och samma character) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 Nej PUM såg snö falla ner utanför fönstret idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.