Intense Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Jag kan gärna hosta en server med din world. Bara att ladda upp den och langa länk, så fixar jag det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Jag kan gärna hosta en server med din world. Bara att ladda upp den och langa länk, så fixar jag det! Bra!! Joinar dirr1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 13 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 (redigerat) Jag kan gärna hosta en server med din world. Bara att ladda upp den och langa länk, så fixar jag det!Kommer jag kunna joina,då jag har crackat minecraft? Jag blir inte anmäld av mod nu va? Redigerat 13 Februari 2011 av wholf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Kommer jag kunna joina,då jag har crackat minecraft? Jag blir inte anmäld av mod nu va?Beror på vilken crack du harOch du kan bli anmäld för det, jag blev anmäld för att skriva "tankade" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 Kommer jag kunna joina,då jag har crackat minecraft? Jag blir inte anmäld av mod nu va?Skaffa auto uppdater client, så funkar det nog @PPP Jag har sagt att jag har ett crackat minecraft, men inte fått någon varning, så är nog lugnt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 är det värt att köpa minecraft beta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 är det värt att köpa minecraft beta?Ja, det kommer ändå ta lång tid innan Minecraft är klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 mm ska nog köpa det da. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 Skaffa auto uppdater client, så funkar det nog @PPP Jag har sagt att jag har ett crackat minecraft, men inte fått någon varning, så är nog lugnt.Nej, det fungerar inte. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg