CeZ Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Angående minnena så kör dom bara i 1333mhz, prestandaskillnaden märks inte alls egentligen. Angående nätaggregatet så är 650W lite klent för att dra två kort i den klassen, men 750W borde gå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 (redigerat) Tackar för att du dels rättade mig där :) Edit: Lånar tråden lite, http://www.inet.se/kundvagn/visa/199919/4-5k Bedöm det paketet tack? Redigerat 14 Februari 2011 av QuinnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Nej, börjar bli ganska trött på alla dina paket du slänger upp i alla trådar möjliga nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 14 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Angående minnena så kör dom bara i 1333mhz, prestandaskillnaden märks inte alls egentligen. Angående nätaggregatet så är 650W lite klent för att dra två kort i den klassen, men 750W borde gå bra.Då kör jag på 1333MHz om det inte gör nån skillnad. Ska se om jag hittar nått nätagg på 700w eller nått sånt. ska man ha modulärt? Det är så dyrt...vet inte om man behöver det när man har ett rymligt chassi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Nej, börjar bli ganska trött på alla dina paket du slänger upp i alla trådar möjliga nu.Okej, jag lugnar mig tills jag faktiskt kan skaffa dem, har blivit lite beroende av att skaffa så bra saker som möjligt för det minsta priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 (redigerat) Då kör jag på 1333MHz om det inte gör nån skillnad. Ska se om jag hittar nått nätagg på 700w eller nått sånt. ska man ha modulärt? Det är så dyrt...vet inte om man behöver det när man har ett rymligt chassi.Blev osäker nu, kollade upp med en PSU calc och den visade att du borde klara dig med mycket lägre... Gick mest efter hur många grafikkort nätaggregaten hade kontakter till om du förstår vad jag menar. Får la vänta tills någon annan hittar hit, kan inte mycket om strömkrav i crossfire. Redigerat 14 Februari 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Men kör med 600w, det lär gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 14 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Kollade på en review på det här nätagget på 750w från XFX o det värkade välldigt bra. Hög kvalité och allt... http://www.inet.se/artikel/6900281/xfx-black-edition-750w Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 XFX är bra.. Fast har du råd ska du ta corsair. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Som Collez säger, Corsair ska man ta om man har plånboken till det ;) Corsair har så härligt bra omdöme i nöjdhetsindex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 14 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Vet att cousair är bra men har inte pengarna... heh Kan någon rekomendera ett full tower chassi? Blå hellst. Jag tänker nästan mer på utseendet. Nu har jag valt NZXT (Phantom) Men det skulle va bra om den va lite billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 http://www.inet.se/artikel/6901303/cooler-master-elite-430 Den är "blå", lägg till 2 extra Blå fläktar om du känner för det, visserligen är det midtower men det bör räcka. Tror inte det finns Fulltower MED antingen Sidopanel av plexiglas eller LED fläktar som syns på utsidan för en billigare peng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.