MrFr3drik Skrivet 14 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Har kollat på den förr men den verkar lite liten. annars är den bra. Snygg. Men vet inte riktigt. Det ska järna sticka ut lite som NZXT gör. Den e ju lite annorlunda. Jag har ju pengar till NZXT men om det går att spara så är det ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Med tanke på vad du har i ditt dator paket så bör det passa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Med budgeten han har bör han inte gå på Cooler Master Elite 430.. Tycker du kör på Fractal Design R3, även ljuddämpad är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 14 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Jag vet... Det är inte så mycket i min dator. Jag blev rekomenderad den här av en kompis: Chassi... Men det står att grafikkortet inte får vara mer än 26 cm... Vet inte hur långt mitt är. Ska kolla. Och jag har läst att det är ett bra chassi men trångt... Och eftersom jag inte gillar rött (Ta det inte personligt...) Så kan jag kanske byta fläktarna till blå när man tjänar 300 på chassit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Tyvärr är 6950 ungefär 27cm långt, så det kommer inte att passa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 15 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Har kollat på CM HAF 922 mini eller vad den heter. Paketet ser ut så här nu: Paket Säg till om ni tycker jag borde ändra något. Oså vare det med CrossFire. Eller om det räckte men 750w till CrossFire... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Nu får du tänka på att du tog Mini-E, Pröva detta: http://www.inet.se/kundvagn/visa/202856/denna-da- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 15 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Nu får du tänka på att du tog Mini-E,Vad gör det? Gillar inte det där chassit. För dyrt och inte så snyggt. (Min åsikt...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Nvm det var inget. Kollade lite fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 15 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 19 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Nu ser datorn ut så här: Dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Nu ser datorn ut så här: Dator...Ska du överklocka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.