admin Skrivet 11 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 Då är det snart dax för alla hjärtans dag och vi fortsätter traditionen med att man kan bli av med gamla varningar. För att bli av med dina gamla varningar måste du uppfylla följande: * Du har inte fått några varningar detta och förra året * Du har inte fått några tillsägelser detta och förra året * Du har senaste 7 dagarna skrivit minst 5 inlägg (inlägg i gruppforum räknas ej!) Om du uppfyller dessa villkor så skriv ett inlägg i denna tråd på alla hjärtans dag och anmäl ditt eget inlägg (vad du skriver i anmälan spelar ingen roll). Tråden låses upp på alla hjärtans dag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Dags att jag blir av med mina varningar som jag fick för 6 år sen? ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Jag vet inte säkert men det är ju värt ett försök ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Aja, på tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Man var ung och dum, won't happen again :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 (redigerat) Jag skulle också vilja få bort nån dum varning man fick för ett tag sen :P 2 år sen förra varningen iaf Redigerat 14 Februari 2011 av Svampen2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Dags att min gamla varning tas bort! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Inte ens jag är perfekt ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 ffffffffffffffffff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 SENAPSSÅS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Men fan. =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 (redigerat) Jaha pga http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...p;#entry1770477 så får jag inte ? =/ Har ju inte en ända tillsägelse ett år innan dess heller Redigerat 14 Februari 2011 av Svampen2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg