Guggo Skrivet 12 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Jamen då kör vi då. Paren finns i första posten. Ni har en vecka på er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Då fick man inte vara med ändå, nehepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 (redigerat) Woops. Glömde visst dig. Redigerat 12 Mars 2011 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 (redigerat) Woops. Glömde visst dig. För tillfället är vi ojämna par, så jag öppnar anmälan igen. Hoppas på en till!vadå ojämnt? jag har 2 partners? Edit: skickade min lista till "freakystyley" då jag fick hans Redigerat 12 Mars 2011 av PissWasser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Då kan ju jag ha Raeven som partner så det blir jämnt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Eh...nu blev det visst förvirrat här. Men nu skall det nog vara ordnat. Entropia och Raeven får vara ett par! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Får jag ta och fråga varför jag inte fick vara med :(? Nej, men skickar listan inom 1 minut till motard4life nu :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Hur kommer det sig att motard4life har både mig och 3fjskfjskfjsk som partner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Jag klantade mig helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Jag kan tänka mig att ställa upp ifall du fortfarande behöver någon =D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 här är min recension på FreakyStyley's lista: Jason Forrest- War photographer: helt okej låt. inte något jag kommer lägga till i min lista men går att lyssna på 5/10 Jimi Hendrix- Come on: riktigt skönt gitarr rythm. 7/10 John Lennon- Imagine: Tack! jag hörde den någonstans förut och har letat efter den :D 9/10 Johnossi- man must dance: skit bra låt! har gillat johnossi länge 10/10 rhcp- Freaky Styley: inte av min smak den låter lite för flummig för mig. 4/10 Seether- Remedy: skön låt, känns som jag har hört den förut men kan inte placera den riktigt 6/10 stevie ray vaughan- mary had a little lamb: whooho! får rysningar när jag hör den=Bra låt= 9/10 The who- my generation: gillar inte the who riktigt.. helt okey låt men inget jag kommer sitta och lyssna på mera 5/10 Nirvana- lake of fire: Grymt bra låt nirvana är så jäkla sköna 10/10 Dropkick Murphys- the thin skin of defiance: aldrig hört låten förut men gillar nästan allt med "DM" 6/10 Cage the elephant- Back against the wall: den är skön men inget speciellt 7/10 the rolling stones- jumping jack flash: grym låt. Jag tänkte ta med den i min lista :P 9/10 Jefferson Airplane- White Rabbit: skum låt, inget jag gillar.. 3/10 hela lista ger jag en 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 (redigerat) Jag kan tänka mig att ställa upp ifall du fortfarande behöver någon =D .Schysst! Då är alltså Unnamed och JohnRambo ett par! Redigerat 13 Mars 2011 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.