Johnossi Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Way out west eller where the action is fudnerar jag på ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Dricka öl på campingen med polare > all musik i världen. ;) Blir förmodligen Roskilde i år med gott sällskap. Musiken är en bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 The Avett Brothers ska till Way out West Bright eyes till någon annan här i Göteborg. Joan Baez ska hit, och jag ska se på henne, dock ingen festival. Ringo Starr skulle till liseberg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 6 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2011 The Avett Brothers ska till Way out WestBright eyes till någon annan här i Göteborg.Joan Baez ska hit, och jag ska se på henne, dock ingen festival. Ringo Starr skulle till liseberg?Datum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 6 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2011 Datum?10 juni tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 (redigerat) Liten bump här då. Blir Metaltown med polare för att kolla in System of a Down, Avenged Sevenfold och nya bandet "Doctor Midnight & the Mercy Cult". Det verkar vara jävligt grymt med Hank von Helvete(Turbonegro) på sång och Marylin Mansons förra gitarrist. Sen blir det Sweden Rock med farsan, Judas Priest, Saxon, Accept, Ozzy Osbourne, Queensrÿche, Helloween, Styx, Joan Jett, Black Label Society och Thin Lizzy bl.a. Nu sitter man bara och väntar... Redigerat 22 Mars 2011 av dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Joan Baez ska hit, och jag ska se på henne, dock ingen festival.De e najs, hon har typ inte varit här sedan 70-talet va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 23 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2011 Största bomben är nog ändå Bob Dylan till Peace and Love! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 Största bomben är nog ändå Bob Dylan till Peace and Love! :DBästa som någonsin hänt festivalen - fast ska inte dit ändå. Jag åker till Oslo och går på hans konsert i The Spektrum istället, då det är sittplatser, jag har nästan längst fram eheh. Är väl för att jag inte orkar betala 1300 för att få komma in på festivalområdet och då jag inte ens vet hur nära och så jag kan stå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 Bästa som någonsin hänt festivalen - fast ska inte dit ändå. Jag åker till Oslo och går på hans konsert i The Spektrum istället, då det är sittplatser, jag har nästan längst fram eheh. Är väl för att jag inte orkar betala 1300 för att få komma in på festivalområdet och då jag inte ens vet hur nära och så jag kan stå!Du börjar bli gammal gubbe! En stor del utav det hela är ju att trängas längst fram och svettas ut liter av svett för att behålla sin plats, bli uttorkad och svimma! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 Ha inte alltför höga förhoppningar om Dylan bara, han lär ju inte låta nu som han gjorde när han spelade in t ex Hurricane. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 Enligt vad jag har hört så låter han skit nu för tiden, men folk kommer ändå för att det är en grej att ha sett Bob Dylan live! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.