360Xbox2 Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Som Rubriken Lyder Älskar min flickvän till 100% :D :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Som Rubriken Lyder Älskar min flickvän till 100% :D :cool:Skulle du dö för henne så hon skulle slippa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Best thread ever. Älskar henne. Att säga mer är överflödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Jag har ingen pojkvän tyvärr. Men om jag hade haft en så skulle jag nog älskat honom. Mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Haha herregud vilken tråd. Jag älskar min flickvän. Hur mycket? Det tycker jag känns olika från vecka till vecka. Just nu jättemycket för vi var på fest i helgen och hade sjukt kul tillsammans. Sen när jag får se henne med så mycket andra människor återupptäcker jag hur mycket bäst och vackrast hon är. <3 Men visst vissa veckor orkar vi inte med varandra så mycket, då kanske jag hellre spelar TV-spel eller är med mina kompisar. I början blev jag lite nervös när jag kände så men nu när vi varit tillsammans så länge förstår jag att det inte är något konstigt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Tillräckligt antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Jag är väldigt förtjust i min flickvän, men älskar? Nej. Inte än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StupidAss Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Precis som Nomatic säger. Jag älskar inte min flickvän än men jag har starka känslor för henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Jag är väldigt förtjust i min flickvän, men älskar? Nej. Inte än. moget svar! jag gillar! Samma här, tror aldrig jag älskat någon. Men de är skönt att bli älskad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 Såhär mycket: <--------------------------------------------------> (24"-skärm med 16:10 i bildförhållande, upplösning 1920x1200) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shr00m Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 Best thread ever. Älskar henne. Att säga mer är överflödigt.Men du refererar henne som "slyna" när du pratar med mig på msn. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.