Raptomex Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Det var bättre förr, nu ser man ju bara halvtaskiga deltagare som var med i idol-finalen 3-6 år sedan. Inte kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Melodifestivalen är skit, och det är ett bevis på hur otroligt dålig musiksmak många svenskar har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Äsch, melodifestivalen är den tiden på året då bögarna får skriva repetitiva låtar, organisera event med epilepsi-framkallande strålkastare och klä avdankade sångerskor i glittriga trasplagg :) Melodifestivalen är inte det den var förr, och gillar man't inte behöver man inte titta ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Melodifestivalen är inte det den var förr, och gillar man't inte behöver man inte titta ^^This.^ Dock lever vi i ett i-land, vi måste klaga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Vissa bidrag i den där cirkusen av hemska framträdanden är ändå rätt okej, som exempelvis tyskarnas bidrag från förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Vissa bidrag i den där cirkusen av hemska framträdanden är ändå rätt okej, som exempelvis tyskarnas bidrag från förra året.Jo, men det var ju Eurovision Song Contest och inte Melodifestivalen. Men ja, tyskarnas låt var ju bra och norskarnas Fairytale eller vad den hette var också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Melodifestivalen borde avlivas. Eller få ett namnbyte och befrielse från idioten christer björkman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Jo, men det var ju Eurovision Song Contest och inte Melodifestivalen. Men ja, tyskarnas låt var ju bra och norskarnas Fairytale eller vad den hette var också bra.Samma skräp, annat namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Vissa bidrag i den där cirkusen av hemska framträdanden är ändå rätt okej, som exempelvis tyskarnas bidrag från förra året.Tysklands ja, och Islands från förrförra. Svenska Melodifestivalen däremot är ju under alla mått rent musikmässigt, men underhållning är det, om nu väldigt tam och billig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Melodifestivalen borde avlivas. Eller få ett namnbyte och befrielse från idioten christer björkman.QFT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Det jag stör mig på melodifestivalen är att alla låtar är likadana. Måste liksom Tomas G:sson, Ingela "Pling" Forsman och dem där skriva likadana låtar till samma personer hela tiden? Till exempel Sanna Nielsen. Hennes låt "Im in love" funkar jättebra att sjunga samtidigt som man sjunger "empty Room" och "Vågar du, vågar jag" Man borde ha fler musikstilar. Plus att man ska ha random personer som skriver låtar och inte samma personer hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Det jag stör mig på melodifestivalen är att alla låtar är likadana.Måste liksom Tomas G:sson, Ingela "Pling" Forsman och dem där skriva likadana låtar till samma personer hela tiden?Till exempel Sanna Nielsen. Hennes låt "Im in love" funkar jättebra att sjunga samtidigt som man sjunger "empty Room" och "Vågar du, vågar jag"Man borde ha fler musikstilar. Plus att man ska ha random personer som skriver låtar och inte samma personer hela tiden...'s called mainstream. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.